آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

شکار زورگیران در خیابان‌های قائمشهر



اخبار حوادث - شکار زورگیران در خیابان‌های قائمشهر

افرادی که اقدام به خفت‌گیری از مسافران خود می‌کردند، نمی‌دانستند که خود شکار چشم‌های پنهان شده‌اند.

به گزارش ایران، این سه پسر جوان با حمله به مرد جوانی دار و ندارش را به سرقت برده بودند.

بنا بر این گزارش، مأموران پلیس قائمشهر چندی پیش با شکایت مرد جوانی در جریان سرقت خیابانی از سوی سرنشین یک خودرو قرار گرفتند.وی در شکایت خود ادعا کرده بود  هنگامی که برای رفتن به جایی سوار یک خودروی مسافرکش شده بود از سوی سرنشینانش مورد حمله قرار گرفته و اموالش را دزدیده‌اند.

وی در این باره به مأموران گفت: این خودرو سه سرنشین داشت. به خیال اینکه مسافرکش است سوار شدم  لحظاتی بعد یکی از آنها با پاشیدن اسپری به صورتم و تهدید از من خواست اموال باارزشی که همراه دارم به آنها بدهم.

با توجه به این اظهارات و اطلاعاتی که شاکی پرونده از محل  وقوع حادثه و مشخصات سه زورگیر جوان در اختیار پلیس قرار داده بود، آنان تجسس‌های ویژه‌ای را برای ردیابی دزدان خفت‌گیر آغاز کردند.

در حالی که تحقیقات درباره شناسایی مخفیگاه سه زورگیر ادامه داشت، مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته سطح شهر سرنخ‌های جدیدی از سه زورگیر جوان به دست آوردند.

براساس تصاویر ثبت شده در دوربین‌های  مداربسته شهر مشخصات سه دزد تحت تعقیب به دست آمده و مأموران توانستند مخفیگاه آنان را به دست آورند.

مأموران در ادامه عملیات خود به صورت نامحسوس این منطقه را تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه با اطمینان از حضور یکی از متهمان در آنجا وارد عمل شده و او را بازداشت کردند.

این متهم که باور نداشت به این سرعت از سوی پلیس مورد شناسایی قرار گرفته باشد، سعی کرد با اظهارات ضد و نقیض مسیر تحقیقات مأموران را به گمراهی کشانده و خود را بیگناه جلوه دهد اما با ارائه مستندات غیر قابل انکار مأموران، لب به اعتراف گشوده و ماجرای سرقت از مرد مسافر را با همدستی دو تن از دوستانش به گردن گرفت.

وی در اعترافات خود ادعا کرد روز حادثه به همراه دو تن از دوستانش که دانشجو هستند در سطح شهر تردد می‌کرد که مرد مالباخته را سوار کرده است.

وی ادامه داد: وقتی وسایل با ارزش و گرانقیمتی که در اختیار مالباخته بود دیدیم وسوسه شدیم تا او را مورد خفت‌گیری قرار دهیم، چون او مقاومت می‌کرد ناچار به صورتش اسپری زده و پس از گرفتن دار و ندارش او را رها کردیم.

 سرهنگ «محمدرضا قدمی» فرمانده پلیس قائمشهر در باره جزئیات بازداشت دو همدست دیگر این دزد گفت: با توجه به اعترافات رضا رئیس باند و اطلاعاتی که وی از مخفیگاه سایر همدستانش در اختیار مأموران قرار داده بود، در اقدامی غافلگیرانه دو همدست دیگر را نیز بازداشت کردیم.

سرهنگ قدمی همچنین خاطرنشان کرد: متهمان که وسوسه‌های شیطانی و حمل اشیای گرانقیمت توسط مالباخته که در معرض دید آنان بوده را انگیزه‌‌ای برای سرقت خود بیان کرده بودند، روانه زندان شدند.
اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------