سرقت از خانم‌ها در کوچه‌های خلوت/ 4 دوست برای پولدار شدن زورگیر شدند



اخبار حوادث - سرقت از خانم‌ها در کوچه‌های خلوت/ 4 دوست برای پولدار شدن زورگیر شدند

4 مرد جوان كه با موتورسیكلت های سرقتی دست به زورگیری سریالی از مردم می زدند، با تلاش پلیس آگاهی استان گلستان بازداشت شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 12 شهریور سال جاری زن جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی استان گلستان از 4 مرد كیف قاپ شكایت كرد و در شكایت خود به ماموران گفت: دیشب داشتم ار سر كار به خانه بر می گشتم كه ناگهان در كوچه خلوت دو موتوری كه هركدام دو سرنشین داشت، جلوی مرا گرفت. آنها با تهدید چاقو كیف من را كه درون آن 2 میلیون و 800 هزار تومان پول و یك تبلت و باقی مداركم بود سرقت كردند و رفتند.
 
با اعلام این شكایت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش در خصوص شناسایی سارقان آغاز شد. در حالیكه تجسس ها در این خصوص ادامه داشت، 14 مالباخته دیگر نیز به پلیس آگاهی مراجعه كردند و همه آنها شكایت های مشابهی را مطرح كردند. با تحقیق ار مالباختگان مشخص شد كه 4 مرد خشن با دو موتور سیكلت افرادی را كه پول های زیادی درون كیفشان داشتند، شناسایی می كردند و در یك جای خلوت با تهدید چاقو دست به سرقت از آنها می زدند.
 
در نهایت پس از اقدامات لازم، روز 20 آذر ماه همه متهمان شناسایی و دستگیر شدند. آنها در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود به ماموران گفتند: ما با هم دوست بودیم و برای پولدار شدن تصمیم به دزدی گرفتیم. برای اینكار هم اول رفتیم و دو موتور سیكلت سرقت كردیم، پس از آن با موتورهای سرقتی دست به زورگیری زدیم.
 
با اعتراف متهمان همه آنها با قرار قانونی روانه زندان شدند و تجسس های پلیس در خصوص این پرونده ادامه یافت . 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------