آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

انتقام‌گیری یارانه ای از همسر سابق!



اخبار حوادث - انتقام‌گیری یارانه ای از همسر سابق!

امیراحمدی گفت: متهم که همسر سابق شاکیه است در بازجویی‌های پلیس به جرم خود اعتراف کرد و گفت، با سوء استفاده از مدارک همسر و فرزندم که از قبل داشتم از واریز یارانه برای آنها انصراف دادم.

‌رییس پلیس فتای استان سمنان گفت: فردی که با سوءاستفاده از مدارک هویتی همسر سابقش از دریافت یارانه نقدی وی و فرزندش انصراف داده بود توسط ماموران در سمنان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سیدعلی امیراحمدی با اعلام این خبر گفت: با دریافت شکایت بانوی سمنانی مبنی بر این‌که شخص یا اشخاص ناشناسی واریز یارانه به حساب وی را قطع کرده‌اند، پرونده‌ای تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

امیراحمدی افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، شاکیه در فروردین سالجاری برای دریافت یارانه نقدی دولت ثبت نام کرده و پس از مدتی واریز یارانه وی قطع شده است.

وی به ادامه تحقیقات تخصصی ماموران پلیس و شناسایی فردی 38 ساله اشاره و اضافه کرد: متهم که اهل و ساکن سمنان است با هماهنگی مرجع قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

امیراحمدی گفت: متهم که همسر سابق شاکیه است در بازجویی‌های پلیس به جرم خود اعتراف کرد و گفت، با سوء استفاده از مدارک همسر و فرزندم که از قبل داشتم از واریز یارانه برای آنها انصراف دادم.

رییس پلیس فتای استان سمنان سهل‌انگاری در نگهداری از مدارک و اطلاعات شخصی و در دسترس قراردادن آنها را زمینه بروز این‌گونه جرایم و مشکلات دانست.

وی به شهروندان توصیه کرد: با دقت از مدارک، کارت‌ها و اطلاعات شخصی و بانکی خود مراقبت کنند و در صورت بروز هرگونه مشکلی در این زمینه، با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل کنند.
اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------