از آشنایی در زندان تا زورگیری‌های مسلحانه



اخبار,اخبار حوادث , زورگیری‌

 

اخبار حوادث - از آشنایی در زندان تا زورگیری‌های مسلحانه

۲ پسر جوان در زندان نقشه کشیدند تا بعد از آزادی با تهیه یک کلت کمری دست به زورگیری بزنند.

از چندي قبل مأموران انتظامي اهواز در جريان زورگيري‌هاي سريالي در حاشيه شهر قرار گرفتند كه نشان مي‌داد 2جوان خشن با تهديد سلاح دست به سرقت مي‌زنند. يكي از شاكيان كه زني جوان بود هنگام طرح شكايت به مأموران گفت: چندروز قبل از محل كارم قصد رفتن به خانه را داشتم. درحالي‌كه كنار خيابان منتظر تاكسي ايستاده بودم 2سرنشين يك موتورسيكلت به سمت من آمدند و يك دفعه اسلحه را به سمتم نشانه گرفتند. آنها با تهديد، پول، گوشي موبايل، طلا و مداركم را گرفتند و پا به فرار گذاشتند.

علاوه بر اين زن چند نفر ديگر نيز با اين شيوه طعمه سارقان خشن قرار گرفته بودند كه نشان مي‌داد تبهكاران به‌صورت سريالي در تاريكي شب نقشه زورگيري‌هاي خود را اجرا مي‌كنند. كارآگاهان در نخستين اقدام با كمك مالباخته‌ها به چهره‌نگاري متهمان پرداختند و در مرحله بعد سراغ آلبوم مجرمان سابقه دار رفتند. آنجا بود كه هويت متهمان را شناسايي كردند و دريافتند آنها سابقه دار هستند و پيش از اين زندان را تجربه كرده‌اند.

با اين سرنخ، ‌هردو زورگير مسلح 2هفته قبل در عملياتي غافلگيرانه دستگير شدند و مأموران در مخفيگاه آنها ‌مدارك مالباخته‌ها، كلت‌كمري و موتورسيكلت مسروقه را كشف كردند. متهمان در بازجويي‌ها به زورگيري‌هاي مسلحانه در حاشيه شهر اهواز اعتراف كردند. يكي از آنها در بازجويي‌ها گفت:چند وقت پيش به اتهام سرقت به زندان افتادم در آنجا با مهدي همدستم آشنا شدم.

 

در زندان با هم قرار گذاشتيم كه وقتي آزاد شديم اسلحه‌اي تهيه كرده و دست به زورگيري بزنيم. وي ادامه داد:بعد از اينكه آزادشديم يك موتورسيكلت دزديديم و وقتي هوا تاريك مي‌شد به خيابان‌ها مي‌رفتيم و با شناسايي طعمه‌هاي مان دست به زورگيري مسلحانه مي‌زديم. سرهنگ خواجوي رئيس پليس آگاهي استان خوزستان با اعلام اين خبر به همشهري گفت: تحقيقات از متهمان ادامه دارد تا شاكيان احتمالي ديگر نيز شناسايي شوند.

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------