قاتل دانش‌آموز ۹ ساله در یک قدمی مرگ



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - قاتل دانش‌آموز ۹ ساله در یک قدمی مرگ

حکم قصاص مرد شیطان‌صفتی که پس از آزار و اذیت پسربچه ۹ ساله او را به طرز وحشتناکی به قتل رسانده بود از سوی دیوانعالی کشور تأیید شد.

شامگاه هفتم آبان امسال همزمان با ناپديد شدن پسر 9ساله‌اي به نام محمدرضا در شهرستان مهريز استان يزد، تحقيقات پليس براي يافتن او شروع شد. آن شب قرار بود محمدرضا به همراه پدر و مادرش براي شركت در مراسم عزاداري راهي حسينيه شوند اما پسربچه 9ساله كه نمي‌خواست منتظر پدر و مادرش باشد تصميم گرفت جلوتر از آنها به حسينيه برود.

در بين راه اما مرد موتورسواري سد راهش شد و با گفتن اين جمله كه راهشان يكي است، او را سوار موتور كرد. مرد شيطان صفت سپس مدعي شد كه در حوض خانه‌شان تعداد زيادي ماهي قرمز دارد و اگر محمدرضا بخواهد، مي‌تواند تعدادي از آنها را به او بدهد. پسربچه قبول كرد و همراه مرد راهي خانه آنها شد.

لحظاتي بعد وقتي پسربچه بي‌گناه پي به انگيزه مرد شيطان‌صفت‌ برد، راهي براي فرار پيدا نكرد و درنهايت، مرد جنايتكار پس از اجراي نقشه شومش براي اينكه بعدا از سوي پسربچه شناسايي نشود، او را با ضربه چاقو به قتل رساند. وي سپس جسد محمدرضا را در يك گوني انداخت و آن را در محلي خلوت رها كرد.

چند ساعت بعد از جنايت، مأموران پليس توانستند با اطلاعات به‌دست‌آمده از سوي كساني كه محمدرضا را سوار موتور مرد جنايتكار ديده بودند، اين مرد را شناسايي كنند. آنها در خانه متهم لباس‌هاي خون‌آلود پسربچه را پيدا كردند و در‌نهايت مرد جنايتكار به قتل محمدرضا اعتراف كرد. با پيدا شدن جسد مقتول، جلسه محاكمه متهم در دادگاه كيفري استان يزد برگزار شد و خانواده داغدار محمدرضا براي متهم درخواست قصاص كردند. با صدور حكم قصاص، پرونده به ديوانعالي كشور فرستاده شد كه به گفته محمدرضا حبيبي، رئيس‌كل دادگستري استان يزد، اين حكم از سوي ديوان تأييد شده و به‌زودي اجرا خواهد شد.

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------