قتل دوست تحت تاثیر سریال‌های ماهواره‌ای



اخبار حوادث - پسر دانش‌اموز پس از قتل، جسد را در گودالی مخفی کرد
قتل دوست تحت تاثیر سریال‌های ماهواره‌ای

پسر نوجوانی که تحت تاثیر سریال‌های ماهواره‌ای، دوست خود را با 37 ضربه چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج در گفت و گو با جام جم در این باره گفت: هشتم دی امسال مردی با حضور در پلیس آگاهی فاریاب با طرح شکایتی مدعی شد پسر هفده ساله اش عصر روز هفتم دی برای بازی با دوستانش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته و جستجویشان برای یافتن وی تاکنون بی نتیجه مانده است. با آغاز تحقیقات، کارآگاهان دریافتند مقتول آخرین بار با یکی از دوستانش دیده شده است.

مسعود معاذاللهی افزود: کارآگاهان سپس پسر دانش آموز را به پلیس آگاهی فراخواندند که او در اظهاراتش گفت: من و پسر گم شده هم مدرسه ای هستیم و صبح ها با هم به مدرسه می رفتیم. هفتم دی نیز به مدرسه رفتیم و پس از آن دیگر او را ندیدم و نمی دانم چه بلایی بر سر دوستم آمده است.

دادستان کهنوج ادامه داد: کارآگاهان که متوجه تناقض گویی های متهم شده بودند به بازجویی ها ادامه دادند تا این که پسر نوجوان لب به اعتراف گشود و گفت که دوستش را به قتل رسانده و جسد او را در باغی دفن کرده است.

با اعتراف متهم، کارآگاهان برای بررسی صحت گفته هایش او را به محل کشف جسد منتقل کردند. آنها پس از جستجو در باغ مورد نظر جسد نوجوان گم شده را درون گودالی پیدا کردند.

با کشف جسد و گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، پیکر مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد که کارشناسان اعلام کردند پسر نوجوان بر اثر اصابت 37 ضربه چاقو به قتل رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: با انتقال متهم نوجوان به پلیس آگاهی، در ادامه تحقیقات عنوان کرد تحت تاثیر سریال های ماهواره ای قصد اغفال دوستم را داشتم، اما او مقاومت کرد، به همین دلیل او را با چاقو زدم. بعد از قتل هم جسد را داخل گودالی انداختم و فرار کردم.

معاذاللهی افزود: نمایش تصویرهای مستهجن و مبتذل و خلاف عفت عمومی، از عوامل گسترش بی بند و باری و فریب نوجوانان است که تبعات آن در این پرونده مشهود است. وقوع این گونه جرائم در بین نوجوانان و جوانانی که بشدت در فرهنگ اسلامی و ایرانی نفی شده، ناشی از هجمه شبکه های ماهواره ای و اجتماعی است که درصدد عادی سازی این گونه رفتار ها هستند.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------