سوءظن؛ انگیزه همسرکشی



اخبار حوادث - سوءظن؛ انگیزه همسرکشی

مردی که متهم است همسرش را به‌دلیل سوءظن به قتل رسانده در انتظار برگزاری جلسه دادگاه به‌سر می‌برد.

کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس چندی قبل در جریان کشف جنازه زنی ناشناس در جاده‌ای خلوت که به آتش کشیده شده بود، قرار گرفتند.

 

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در پی واردشدن ضربات جسمی سخت جان باخته است اما هیچ سرنخی از هویت مقتول وجود نداشت و ماموران نتوانستند ردی از عامل یا عاملان این جنایت در محل رهاشدن جسد پیدا کنند و پیکر زن جوان به پزشکی‌قانونی فرستاده و تلاش‌ها برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد.

 

کارآگاهان بعد از اینکه پی بردند مقتول زنی به نام سوسن است، درباره زندگی خصوصی او تحقیق کردند و به شوهر وی که غلام نام دارد ظنین شدند، اما مرد جوان وقتی تحت بازجویی قرار گرفت ارتکاب جنایت را انکار کرد و گفت نمی‌داند همسرش چرا و به دست چه‌کسی کشته شده است.

 

افسران جنایی به تحقیقات خود برای رازگشایی از این پرونده جنایی ادامه دادند و به سرنخ‌هایی دست یافتند که ثابت می‌کرد سوسن در خانه خودش کشته شده و قتل توسط فردی آشنا رقم خورده است، زیرا مقتول در برابر او مقاومت نکرده بود و نشانه‌ای از توسل به‌زور برای ورود به منزل در محل جنایت وجود نداشت.

 

به همین دلیل سوء‌ظن‌ها نسبت به غلام قوت گرفت و این مرد بار دیگر پشت میز بازجویی نشست. شوهر مقتول در این مرحله از تحقیقات به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: «از مدتی قبل به رفتارهای سوسن مشکوک شده بودم و تصور می‌کردم او با مردی دیگر رابطه دارد البته همسرم این موضوع را انکار می‌کرد.

 

ما بارها با یکدیگر سر این مساله دعوا کردیم. درگیری‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شد و من به‌شدت ناراحت بودم تا این‌که تصمیم گرفتم همسرم را به قتل برسانم.»متهم به قتل در ادامه اعترافاتش گفت: «روز حادثه سنگی بزرگ را برداشتم و با آن زنم را کشتم، بعد جسدش را داخل خودرو گذاشتم و به محلی خلوت بردم.

 

سپس آن را به آتش کشیدم تا شناسایی نشود. تصور می‌کردم ردی از خودم به جا نگذاشته‌ام و کسی هویت مقتول را نخواهد فهمید.»متهم در ادامه به بازسازی صحنه قتل پرداخت و پس از آن برای او قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شد. این پرونده اکنون در اختیار قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفته است و متهم به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------