آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

خانه زباله طعمه حریق شد/ عملیات 8 ساعته آتش‌نشانان برای مهار آتش + تصاویر



اخبار حوادث - خانه زباله طعمه حریق شد/ عملیات 8 ساعته آتش‌نشانان برای مهار آتش + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک ملک 450 متری که مملو از زباله بود در میدان نامجو ابتدای پازوکی خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران  در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 5:26 صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی از آتش سوزی در یک ملک 450 متر مربعی مطلع شد و بلافاصله 4 ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شدند.
 
وی ادامه داد: این آتش سوزی در یک ملک 450 مترمربعی که 300 متر حیاط و بنای سه طبقه و سه مغازه در طبقه همکف آن وجود داشت، رخ داد که کاملاً طعمه حریق شده بودند و لازم به ذکر است در داخل حیاط 300 متری مغازه‌ها و همچنین طبقات مملو از انواع زباله، ضایعات بود به طوری که عملیات امدادرسانی آتش نشانان را با مشکل مواجه کرده بود.
 
ملکی افزود: آتش نشانان از چند جهت وارد عملیات شدند و موفق شدند پس از 8 ساعت عملیات آتش سوزی را مهار کنند و سپس با کمک عوامل شهرداری ضایعات و زباله‌ها را به بیرون منتقل کردند.

این مقام مسئول در آتش نشانی یادآور شد: 10 کامیون انواع زباله و ضایعات از این ملک 450 متری تخلیه شد اما همچنان عوامل شهرداری در محل حضور دارند و مشغول پاکسازی این ملک هستند.
 
گفتنی است عملیات آتش نشانان در ساعت 13:30 به پایان رسید.

 

اخبار,اخبار حوادث , آتش سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث , آتش سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث , آتش سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث , آتش سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث , آتش سوزی

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------