خواستگار ناکام، طراح نقشه قتل/ قاتل: قصد اذیت کردنش را داشتم اما ضربات چاقو جانش را گرفت



اخبار حوادث - خواستگار ناکام، طراح نقشه قتل/ قاتل: قصد اذیت کردنش را داشتم اما ضربات چاقو جانش را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب کرمانشاه از دستگیری خواستگار قاتلی که نقشه قتل خواهر دختر مورد علاقه‌اش را طراحی کرد خبر داد.

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ازطریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع درگیری در یکی ازخیابان‌های شهر واصل شد و بلافاصله ماموران گشت کلانتری 12 جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: باحضور ماموران در محل مشخص شد که زنی 30 ساله به دلایل نامعلوم توسط افراد نا‌شناسی با چاقو مصدوم و ضارب و یا ضاربین از محل متواری شده‌اند.

سرهنگ سرتیپ نیا ادامه داد: باحضورعوامل اورژانس پیکر نیمه جان مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد، که به علت شدت خونریزی و جراحات وارده قبل از رسیدن به مرکز درمانی فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب کرمانشاه اظهار داشت: بافوت مصدوم شناسایی و دستگیری قاتل و یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تشکیل تیم ویژه‌ای عملیات پلیسی آغاز شد.

وی افزود: بلافاصله با تحقیقات پلیس، دو مظنون ۲۰ و ۲۵ ساله شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند که درتحقیقات اولیه ارتباط یک نفر از دستگیرشدگان با قتل محرز شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: با انجام تحقیقات مشخص شد فرد دستگیر شده محرک انجام قتل بوده و فردضارب متواری شده بود و انگیزه قتل حس انتقام جویی به علت جواب رد و مخالفت با ازدواج اعلام شد.

سرهنگ سرتیپ نیا تصریح کرد: با تلاش گسترده و اقدامات فنی و شگرد‌های پلیسی محل اختفاء قاتل شناسایی و در کمتر از ۵ ساعت در منزل یکی بستگانش دستگیر شد.

وی در ادامه اذعان داشت: با کشف آلت قتاله و انجام تحقیقات فنی قاتل به جرم خود اقرار کرد و گفت؛ خواستگارخواهر مقتول بودم اما به علت مخالفت او ازدواج ما سرنگرفت و به همین خاطر با طراحی نقشه‌ای قصد اذیت کردن او را داشتم اما متاسفانه شدت ضربات چاقو جان او را گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب کرمانشاه خاطر نشان کرد: با تشکیل پرونده متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و منتظر اجرای قانون است.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------