آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

همدستی 2 خواهر برای قتل داماد



اخبار حوادث - همدستی 2 خواهر برای قتل داماد

زن جوانی که با همدستی خواهر نوجوانش، با آبمیوه مسموم شوهرش را به قتل رسانده بود، در صحنه قتل دستگیر شد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان ملارد تماس گرفت و از مرگ پسر جوانش خبر داد.

کارآگاهان جنایی با اعزام به محل حادثه که خانه ای در منطقه سرآسیاب بود، با جسد مرد صاحبخانه مواجه شدند. شواهد نشان می داد، دو روز از مرگ این مرد گذشته است. با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و پدر او و عروس خانواده برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

پدر مقتول به پلیس گفت: چند روزی بود از پسرم خبر نداشتم. چند بار با خانه اش تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نبود. گمان کردم به مسافرت رفته اند. امروز به اینجا آمده و عروسم را دیدم که گریه می کند و می گوید زمانی که به خانه بازگشته، با جسد شوهرش روبه رو شده است. نمی دانم علت مرگ پسرم چیست، اما از مدتی پیش او با عروسم اختلاف هایی پیدا کرده بود، تصور می کنم مرگ پسرم طبیعی نبوده و او به قتل رسیده است.

در ادامه عروس خانواده نیز بازجویی شد و در اظهاراتی متناقض گفت: من چند روز در خانه نبودم و همسرم تنها بود. زمانی که به خانه بازگشتم، با جسد او روبه رو شدم.

کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند مرد جوان بر اثر مسمومیت به قتل رسیده است. با کشف این سرنخ، روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

در این مرحله عروس جوان با دستور قضایی بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد. وی این بار گفت: من و شوهرم مدتی بود بر سر مسائل مختلف با هم درگیری و اختلاف پیدا کرده بودیم. دیگر از دستش خسته شده بودم. بنابراین تصمیم به قتل وی گرفتم و موضوع را با خواهر چهارده ساله ام در میان گذاشتم که او با من در اجرای نقشه جنایت همراه شد.

متهم به قتل اضافه کرد: روز حادثه من و خواهرم آبمیوه ای تهیه و آن را به سم آغشته کرده و به شوهرم دادیم که باعث مرگش شد. با اطمینان از مرگ او، به خانه پدری مان رفتیم. دو روز بعد از حادثه زمانی که به محل جنایت بازگشتم لو رفته و دستگیر شدم.

سرهنگ برزو همتی، رئیس پلیس آگاهی شهرستان ملارد در گفت وگو با جام جم اعلام کرد: با توجه به اعتراف متهم به قتل، خواهر نوجوان وی نیز دستگیر شد. با انتقال به پلیس آگاهی، به همدستی با خواهرش در قتل داماد خانواده شان اعتراف کرد.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------