بازداشت زن جوان به اتهام رابطه جنسی با یک دانش آموز/ متیز: از خانواده‌ام عذر خواهی می‌کنم + عکس



اخبار,اخبار حوادث , رابطه جنسی با یک دانش آموز

 

اخبار حوادث - بازداشت زن جوان به اتهام رابطه جنسی با یک دانش آموز/ متیز: از خانواده‌ام عذر خواهی می‌کنم + عکس

مشاور یک دبیرستان پسرانه به دلیل داشتن رابطه جنسی با یکی از دانش آموزان 3 سال زندانی خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک مادر و همسر به نام "ماکنزه لند متیز" 3 شنبه گذشته در حالی که گریه های بی امانش در دادگاه متوقف نمی شد ، از اقدام بی شرمانه خود با یک پسر 18 ساله ابراز شرمندگی و پشیمانی کرد.
 
این مشاور مدرسه 34 ساله به اتهام رابطه جنسی نامشروع با یکی از پسران 18 ساله دبیرستان  " هت " در ایالت اوهایو آمریکا دستگیر شد.
 
اگرچه این پسر 18 ساله در سن قانونی خود بود، اما همچنان یک دانش آموز محسوب می شد و اقدام بی شرمانه این زن در مقام یک معلم جرم سنگینی از دید جامعه و قانون محسوب می شود.
 
خانم "متیز" در حالی که  اشک می ریخت در دادگاه گفت : تنها حرفی که  دارم  این است  که می خواهم خالصانه از آن پسر و خانواده اش و از کل سیستم دبیرستان " هت "به خاطر اعتمادی که به من داشتند و من آن را پایمال کردم عذرخواهی کنم. من همچنین از خانواده ، فرزندانم ، و به خصوص همسرم عذرخواهی می کنم که نتوانستم مادر و همسر خوبی باشم و همه آنها را نا امید کردم.
 
او در دادگاه بیان کرد: من می خواهم همه بدانند که اکنون پشیمان هستم و ندامت خود را با صدای بلند ابراز می کنم. من تمام مسئولیت  اقدام بی شرمانه  خود را قبول خواهم کرد.
 
بر طبق خبرگزاری ها : قربانی پسر نوجوان که اسم او به دلیل  سن پایینش برده نشده است ، می گوید که می خواهد معلم خود را ببخشد اما والدینش موافقت نمی کنند.

زمانی که خبرهای این رابطه نامشروع  منتشر شد ، خانم " متیز" در هم شکست و از موقعیتش در دبیرستان قبل از اعلام حکم دادگاه کناره گیری کرد.
 
رئیس دبیرستان ؛آقای "ترور توماس" گفت :  این خیلی خوب است که فردی بتواند در این موقعیت تصمیم درستی بگیرد با اینکه بسیار مشکل به نظر می رسد. خانم " متیز" کار درستی کرد که خود از مقامش کناره گیری کرد قبل از اینکه مسولان سیستم آموزشی او را با حالت خفت باری اخراج کنند. ما در یک شهر کوچک زندگی می کنیم بنابراین مسئله ای مانند این بسیار بزرگ می شود چرا که همه  مردم، از همه چیز بسیار سریع آگاه می شوند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------