پرونده قتل‌عام خانوادگی پدر بدبین در ایستگاه محاکمه



اخبار حوادث - پرونده قتل‌عام خانوادگی پدر بدبین در ایستگاه محاکمه

مرد بدبین که در اقدامی جنون‌آمیز همسر و دختر و پسر خود را به قتل رسانده است بزودی از سوی 5 قاضی عالیرتبه جنایی محاکمه خواهد شد.

این قتل خانوادگی روز 23 مهرماه ســـال گذشته در خیابـــان 16 متری امیری تهران رخ داد و در آن زنی 47 ساله به نام زهرا، همراه پسر 15 ساله و دختر 25 ساله‌اش به نام محمدرضا و پریسا کشته شدند.

 

وقتی تیم پلیسی و بازپرس جمشیدی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران پای در این قتلگاه گذاشتند پی بردند آنان با ضربات سنگین به سرشان از پای درآمده‌اند و باتوجه به صحنه جنایت مشخص بود آنان قربانی توطئه یک آشنا شده‌اند چرا که هیچ آثاری از شکستگی در قفل‌ها نبود.


پدر گریان که با جیغ و فریاد همه همسایه‌ها را در جریان قتل اعضای خانواده‌اش قرار داده بود ابتدا سعی کرد با داستان‌سرایی مسیر تحقیقات را گمراه کند اما سرانجام وقتی مأموران به وی شک کردند چاره‌ای جز اعتراف ندید.


دختر بزرگ خانواده که روز قتل منتظر رسیدن مادر، خواهر و برادرش به خانه‌شان بود در بازجویی‌ها فاش کرد پدر و مادرش مدت‌ها می‌شد اختلاف شدیدی با هم داشتند و همین کافی بود تا پدر خانواده بازداشت شده و 14 روز بعد پرده از این قتل‌عام بردارد.

 

وی گفت: روز جنایت در خانه بودم که زن ناشناسی مقابل خانه‌ام آمد و سراغ همسرم را گرفت، زهرا با دیدن آن زن دستپاچه شد و او را به داخل خانه دعوت کرد که به رفتارهای آنان مشکوک شدم.به همین دلیل خود را پشت در آپارتمان رسانده و متوجه شدم زن غریبه همسرم را تهدید می‌کند که همه‌چیز را به من خواهد گفت. از مدت‌ها بود که به زهرا بدبین بودم به همین خاطر خودم را به زن ناشناس رساندم و خواستم موضوع را به من بگوید و او نیز مواردی را مطرح کرد که باعث شد تصمیم به قتل بگیرم.


وی افزود: وقتی زن ناشناس رفت با چوب‌دستی چند ضربه به زهرا زدم و او را کشتم وقتی دیدم به آخر خط رسیده‌ام منتظر ماندم تا دختر و پسرم به خانه آمدند، آنها را نیز کشتم و بعد وانمود کردم در غیاب من این جنایات رخ داده است.


بنابر این گزارش، پس از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس جنایی تهران دادیار سهرابی کیفرخواست را صادر کرد تا این پدر جنایتکار بزودی پیش‌روی 5 قاضی دادگاه کیفری استان تهران قرار گیرد.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------