سوء‌ظن؛ انگیزه شلیک مرگبار



اخبار حوادث - سوء‌ظن؛ انگیزه شلیک مرگبار

مردی که متهم است عمه‌اش را به‌دلیل سوءظن به قتل رسانده، در انتظار حکم قضات به‌سر می‌برد.

این پرونده پس از آن تشکیل شد که کارآگاهان جنایی استان فارس از قتل زنی جوان در منطقه‌ای کوهستانی مطلع شدند. آنها وقتی به محل حادثه رفتند جنازه این زن را در حالی‌که هدف گلوله قرار گرفته بود، مشاهده کردند. پس از انتقال جنازه به پزشکی‌قانونی معلوم شد مقتول به نام فریبا باردار بود.


افسران جنایی در ادامه تحقیقات خود پی بردند فریبا مدتی قبل به‌دلیل اختلافات خانوادگی از شوهرش جدا شده و به‌تازگی به عقد موقت مردی به نام احسان درآمده بود.

 

تجسس‌های صورت‌گرفته فاش کرد احسان زمان جنایت همراه همسرش بود به همین دلیل جست‌وجوها برای یافتن این مرد آغاز شد و کارآگاهان بعد از شناسایی احسان به بازجویی از او پرداختند.

 

این مرد توضیح داد خودش نیز تا مرگ فاصله چندانی نداشت و فقط یک اتفاق باعث شده زنده بماند. احسان گفت: «من و فریبا به دعوت برادرزاده همسرم به نام جواد به کوهستان رفتیم. وقتی به محلی خلوت رسیدیم، ناگهان جواد سلاحی را از زیر لباسش بیرون کشید و به همسرم شلیک کرد.

 

او قصد داشت من را نیز به قتل برساند اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که گلوله شلیک نشد و من جان سالم به‌در بردم.»اظهارات این مرد سبب شد کارآگاهان برای دستگیری جواد وارد عمل شوند. این جوان پس از بازداشت در حالی‌که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، به کشتن عمه‌اش اعتراف کرد و گفت: «عمه‌ام مدتی قبل از شوهرش جدا شد. از آن به بعد رفتاری داشت که باعث شک من شد.

 

احساس می‌کردم فریبا با مردی رابطه دارد این موضوع به‌شدت آزارم می‌داد به همین دلیل درباره روابط فریبا تحقیق کردم و فهمیدم او با مردی به نام احسان به صورت صیغه‌ای ازدواج کرده است. بازهم نتوانستم خودم را آرام کنم به همین دلیل نقشه قتل را کشیدم.»متهم ادامه داد: «روز حادثه فریبا و شوهرش را به منطقه‌ای کوهستانی دعوت کردم و بعد از کشاندن آنها به منطقه‌ای خلوت دست به سلاح بردم ابتدا به‌سمت عمه‌ام تیراندازی کردم و سپس سراغ احسان رفتم اما هنگام شلیک به او گلوله در لوله تفنگ‌ گیر کرد و نتوانستم او را بکشم.»جواد در ادامه تحقیقات به بازسازی صحنه جنایت پرداخت.

 

پس از آن تحقیقات قضایی انجام و برای متهم قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شد. به این‌ترتیب متهم در دادگاه کیفری استان فارس پای میز محاکمه رفت. در ابتدای این جلسه نماینده دادستان جرم جواد را در قتل عمدی فریبا و جنین سه‌ماهه‌اش محرز دانست و خواستار مجازات او شد. سپس اولیای‌دم اعلام کردند برای متهم درخواست مجازات قصاص دارند. در ادامه، متهم از خودش دفاع کرد و هیات‌قضات پس از پایان جلسه دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------