کلاهبرداری با همدستی اجنه خیالی



اخبار حوادث - کلاهبرداری با همدستی اجنه خیالی

زنی رمال که با فریب‌دادن یکی از طعمه‌هایش ٩٠٠میلیون‌تومان از او کلاهبرداری کرده بود روانه زندان شد.

این پرونده پس از آن تشکیل شد که زنی جوان به نام منصوره به پلیس آگاهی استان قم مراجعه کرد و گفت فریب زنی رمال را خورده و دارایی‌اش را از دست داده است.

 

کارآگاهان با شنیدن حرف‌های شاکی فهمیدند او مدتی قبل متوجه شد شوهرش قصد دارد با زنی دیگر ازدواج کند.

 

منصوره که از این تصمیم شوهرش به‌شدت ناراحت بود و از طرفی نمی‌دانست چگونه باید مانع وی شود، موضوع را با یکی از دوستان صمیمی‌اش مطرح کرد. دوست منصوره به این زن پیشنهاد داد از یک‌رمال کمک بگیرد. او ادعا کرد زنی را می‌شناسد که با اجنه در ارتباط است و قدرتی خارق‌العاده در غیب‌گویی دارد.

 

به این ترتیب منصوره نزد زن رمال رفت و توسط او اغفال شد. شاکی به کارآگاهان گفت: «وقتی نزد رمال رفتم و از او خواستم سرنوشتم را تغییر بدهد، او وانمود کرد از طریق روابطی که با اجنه دارد می‌تواند این کار را به‌راحتی انجام بدهد.

 

من هشت‌ماه نزد این رمال می‌رفتم. او در این مدت اطلاعات خوبی را از زندگی خصوصی من و اقوامم برایم بازگو کرد طوری که مطمئن شدم او ارتباطات ماورایی دارد و از این طریق توانسته به رازهایی زندگی خود و خانواده‌ام پی ببرد.

 

زن رمال سرانجام خبری تلخ به من داد و گفت اجنه فرزند و اعضای خانواده‌ام را کافر کرده‌اند. شنیدن این حرف برایم تکان‌دهنده بود و وقتی رمال گفت اعضای خانواده‌ام کشته خواهند شد دیگر نتوانستم تحمل کنم و از او خواهش کردم هرطور شده جان آنها را نجات بدهد. او برای این کار مبلغ کلانی از من خواست.» شاکی در ادامه گفت: «برای نجات جان اعضای خانواده‌ام باید ٩٠٠میلیون‌تومان به زن رمال می‌دادم.

 

من در آن زمان به او اعتماد کامل داشتم و اصلا به فکرم خطور نکرد ممکن است او شیاد باشد. برای تهیه پول راه‌های مختلف را امتحان کردم و در نهایت خانه پدری‌ام را فروختم و ٩٠٠میلیون‌تومان به رمال دادم، اما مدتی بعد به‌تدریج به این نتیجه رسیدم که این زن دروغ‌گو و کلاهبردار است به همین دلیل تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.»

 

کارآگاهان بعد از آنکه اطلاعات لازم را به‌دست آوردند به تحقیق پرداختند و در ادامه با هماهنگی مرجع قضایی راهی خانه زن رمال شدند و او را بازداشت کردند. متهم بعد از انتقال به پلیس آگاهی خودش را بی‌گناه خواند اما در ادامه فیلم‌هایی به‌دست آمد که در آنها به ظاهر متهم در حال گفت‌وگو با اجنه بود.

 

به این ترتیب زن شیاد مجبور به اعتراف شد و توضیح داد از طریق بستگان شاکی از جزییات زندگی خصوصی او آگاه می‌شد. بنابر این گزارش تحقیق پیرامون این پرونده همچنان ادامه دارد.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------