اجیر‌ کردن ‌آدمکش برای ازدواج



اخبار حوادث - اجیر‌ کردن ‌آدمکش برای ازدواج

نقشه مرد جوان که برای ازدواج با زن مورد علاقه‌اش، پسر خاله معتاد خود را اجیر کرد تا شوهر زن را به قتل برساند، در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی فاش شد.

به گزارش جام جم، عصر هجدهم آبان امسال صدای شلیک گلوله سکوت محله ای در شهرستان ایوان را شکست. اهالی محل سراسیمه از خانه هایشان خارج شده و مرد جوانی را دیدند که با شلیک گلوله زخمی شده و پیکر نیمه جانش مقابل در خانه افتاده بود.

مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد که به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد. همزمان با مرگ وی پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفت و ماموران در نخستین گام به تحقیق از همسر مقتول پرداختند.

زن جوان درخصوص شب حادثه گفت: شب حادثه پس از به صدا درآمدن زنگ در، شوهرم به مقابل در رفت. کمتر از یک دقیقه بعد صدای شلیک چند گلوله را شنیده و سراسیمه خود را به در رساندم، شوهرم غرق در خون مقابل در افتاده بود.

با ثبت اظهارات این زن، تحقیقات پلیس ادامه داشت تا این که ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می داد، مقتول پیش از مرگ نام مردی ر ا به زبان آورده است. کارآگاهان که احتمال می دادند این مرد ممکن است همان قاتل فراری باشد، تحقیقات را روی او متمرکز کرده و معلوم شد وی یک متهم و شرور سابقه دار است. متهم در حالی که به سمت اندیمشک حرکت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

مرد جوان پس از انتقال به پلیس آگاهی گفت: من قاتل نیستم. به دلیل این که سابقه شرارت داشتم و یک بار با مقتول درگیر شده بودم، او تصور کرده من قاتل هستم.

در ادامه با بررسی ادعای مرد جوان، بی گناهی او اثبات و با دستور قضایی آزاد شد. تحقیقات از همسر مقتول به نام نرگس به عنوان تنها مظنون پرونده آغاز شد و او همچنان مدعی بود در مرگ شوهرش نقشی نداشته و نمی داند عامل جنایت چه کسی است، در حالی که تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده ادامه داشت کارآگاهان جنایی اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می داد نرگس تمایلی به ازدواج با مقتول نداشته و به زور با وی عروسی کرده است. بررسی ارتباطات نرگس هم نشان می داد، او به صورت پنهانی با خواستگار سابق خود به نام علی ارتباط دارد.

همین سرنخ کافی بود که شک پلیس به این زن بیشتر شود. بنابراین به بازجویی از او پرداختند تا این که وی اعتراف کرد با خواستگار سابقش ارتباط داشته، اما نمی داند چه کسی شوهرش ر ا به قتل رسانده است بنابراین با هماهنگی قضایی او روانه زندان شد و با دستگیری علی، او نیز به ارتباط پنهانی با نرگس اعتراف کرد و مدعی شد در قتل مرد جوان نقشی نداشته است.

کارآگاهان سپس احتمال دادند نفر سومی هم باید با آنها در ارتباط باشد. بنابراین به تحقیقات ادامه دادند و متوجه شدند روزی که جنایت رخ داده، چند نفر از همسایه ها مردی را دیده اند که کیفی بزرگ را با خود حمل می کرده است. با چهره نگاری از مظنون متوجه شدند او یک معتاد سابقه دار بوده که مدتی پیش از زندان آزاد شده است.

در مرحله بعد دریافتند متهم به نام امیدعلی بیست و هشت ساله، پسر خاله علی است. با کشف این سرنخ کارآگاهان جنایی برای دستگیری وی وارد عمل شده و او را با گذشت دو ماه از وقوع حادثه پنجشنبه گذشته دستگیر کردند.

امیدعلی پس از انتقال به پلیس آگاهی به قتل مرد جوان اعتراف کرد و گفت: پسرخاله ام با همسر مقتول در ارتباط بود و قرار گذاشته بود ند پس از قتل همسر نرگس، با هم ازدواج کنند. علی از من خواست این جنایت را مرتکب شوم و برای این کار یک میلیون تومان به من داد.

سرهنگ علیرضا گوهری، رییس پلیس آگاهی استان ایلام درگفت وگو با جام جم اعلام کرد: با اعتراف عامل جنایت، دو متهم دیگر پرونده بازجویی شده و گفتند از ماجرای قتل خبر داشته و با اجیر کردن این مرد تصمیم داشتند پس از جنایت با هم ازدواج کنند که ناکام ماندند.

متهمان پس از بازسازی صحنه حادثه روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------