آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پلیس عامل سرقت آتشین را شناسایی کرد/ دستبرد شبانه سارق سابقه‌دار با نقشه قبلی



اخبار حوادث - پلیس عامل سرقت آتشین را شناسایی کرد/ دستبرد شبانه سارق سابقه‌دار با نقشه قبلی

با هوشیاری پلیس شهرستان گناباد خراسان رضوی سارق حرفه‌ای که پس از سرقت منزل را به آتش کشیده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان گناباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی گزارش یک فقره حریق منزل مسکونی در خیابان امام علی (ع) شهر گناباد بلافاصله تیمی از ماموران اکیپ گشت کلانتری ۱۱ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ قدمگاهی افزود: پس از اطفاء حریق توسط عوامل آتش نشانی مشخص شد که ساکنان منزل در محل نبودند که با توجه به سرنخ‌های موجود و احتمال اینکه آتش سوزی عمدی باشد تیم دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به محل اعزام و با نظر کار‌شناسان آتش نشانی مبنی بر عمدی بودن آتش سوزی بلافاصله پرونده‌ای تشکیل و در دستور رسیدگی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد اظهار داشت: در ادامه تحقیقات با بررسی اظهارات صاحبخانه مشخص شد ۲۷۰ میلیون ریال طلاجات، لب تاپ، پلی استیشن، دوربین دیجیتال، گوشی تلفن همراه، چندین حلقه لوح فشرده، آلبوم مراسم عروسی و چندین فقره چک از منزل به سرقت رفته است.

وی تصریح کرد: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با توجه به سرنخ‌های موجود و کار اطلاعاتی، به فردی سابقه دار به نام "محمود" مظنون و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

سرهنگ قدمگاهی بیان داشت: تیم بررسی پرونده پس از انجام تحقیقات نامحسوس با جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص دست داشتن مظنون در سرقت با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و سارق را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد در ادامه اذعان داشت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس و در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به سرقت از منزل و به آتش کشیدن آن اعتراف کرد و اظهار داشت، طی نقشه قبلی کلید منزل را تهیه و در نبود صاحبخانه شبانه به منزل دستبرد زده است.

سرهنگ قدمگاهی خاطر نشان کرد: متهم پس از بازجوئی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------