آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل مرموز ر اننده وانت در جاده مالرو



اخبار حوادث  - قتل مرموز ر اننده وانت در جاده مالرو

راننده وانتي كه به طرز مرموزي داخل خودروي خود به قتل رسيده، پرونده تازه‌اي را پيش روي بازپرس ويژه قتل گشود.

به گزارش جوان، ساعت 8 صبح ديروز مأموران كلانتري 140 باغ فيض در جريان قتل مرد ميانسالي در ابتداي جاده خاكي امامزاده داود در حوالي شهرك نفت قرار گرفتند.

با اعلام اين خبر، تيمي از مأموران كلانتري در محل حادثه كه پنج كيلومتر بعد از شهرك نفت به طرف امامزاده بود حاضر و كنار صخره كوه با خودروي وانت پيكان سفيد رنگي كه در آن مكان رها شده بود روبه‌رو شدند. راننده كه مردي 42 ساله بود پشت فرمان با اصابت چندين ضربه چاقو به پهلوي چپ و شكم كشته شده بود.

 پس از آن بود كه قاضي حسين‌پور، بازپرس ويژه قتل از دادسراي امور جنايي و تيمي از عوامل تشخيص هويت پليس آگاهي و پزشكي قانوني در محل حاضر شدند. در نخستين گام هويت مقتول به نام فريبرز شناسايي شد. روي خودرو تابلويي با عنوان تأسيساتي و فروش لوازم ساختماني نصب شده بود. تحقيقات ميداني هم نشان داد مقتول شب قبل از حادثه با مردي قرار كاري داشته و پس از خارج شدن از خانه ديگر برنگشته است. در بررسي‌هاي بعدي هم معلوم شد عامل يا عاملان اين حادثه مقتول را به بهانه‌اي به اين مكان كشانده و بعد از قتل از محل گريخته‌اند.

بر اساس گزارش ميداني خبرنگار ما كه در محل حاضر شده بود، محل حادثه كيلومتر 5 جاده خاكي و مالرو به طرف امامزاده داود بود كه كنار صخره‌اي تعداد زيادي از خودروهاي پليس و آمبولانس به صف شده بودند. با فاصله كمي از محل كشف جسد، كانكس شهرداري تهران قرار دارد كه تعدادي از عوامل شهرداري در روز در آن مستقر هستند. جاده خاكي محل عبور كاميون‌هاي حمل سنگ است كه چند كيلومتر آن طرف‌تر محموله خود را از معدن سنگ بارگيري مي‌كنند.

 جسد مقتول از داخل خودرو به بيرون منتقل شده و در حصار خودروها مأموران  تشخيص هويت و پزشكي قانوني در حال تن‌پيمايي هستند. كنار خودروهاي پليس هم عده‌اي از ساكنان محل براي تماشا حاضر شده‌اند. در ميان مردم دو برادر و دايي مقتول حضور دارند كه با تماس تلفني پليس خود را به محل رسانده‌اند.

دايي مقتول به خبرنگار ما گفت: فريبرز كار لوله‌كشي ساختمان انجام مي‌داد و همراه همسر و پسر 10 ساله‌اش همين نزديكي زندگي مي‌كرد. او روزها در مغازه لوازم ساختماني كار مي‌كرد و كار‌هاي تأسيساتي انجام مي‌داد. تا كنون نشنيده بودم با كسي اختلاف داشته باشد.

 برادر مقتول هم به خبرنگار ما گفت: من خانه‌ام حوالي رباط‌كريم است اما برادرم مدت زيادي است در اين محله زندگي مي‌كند. ساعت 8 صبح بود كه مأموران پليس از من خواستند خودم را به خانه برادرم در باغ فيض برسانم. آنها گفتند براي برادرم حادثه‌اي رخ داده اما نگفتند كه او كشته شده است.

وي ادامه داد: من موضوع را از همسر برادرم جويا شدم و همسر برادرم گفت كه شب قبل از حادثه مردي زنگ در خانه‌‌شان را زده است و گفته با برادرم كار دارد. پس از اين برادرم به در خانه مي‌رود و بعد از كمي حرف زدن به همسرش مي‌گويد كه با اين مرد قرار كاري دارد و از خانه بيرون مي‌رود تا اينكه صبح جسدش كشف مي‌شود.

يكي از كارمندان شهرداري كه در محل حاضر بود به خبرنگار ما گفت: ساعت 8 صبح همراه همكارم به محل كار آمدم و در كانكس را باز كردم. هنوز لحظاتي نگذشته بود كه خودرو پژويي از كنار كانكس عبور كرد و به طرف امامزاده داود رفت. دقايقي بعد خودروي پژو به صورت دنده عقب برگشت و گفت كه داخل خودروي وانت مردي قرار دارد كه احتمال مي‌دهد حالش خراب است. بلافاصله خودمان را به خودروي وانت رسانديم و وقتي در خودرو را بازكرديم با جسد غرق در خون راننده روبه‌رو شديم. پس از انجام تحقيقات، جسد مقتول به دستور قاضي حسين‌پور براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد.

كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در تلاشند تا عامل يا عاملان اين حادثه را شناسايي و دستگير كنند.
اخبار حوادث - جوان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------