جنایتی از جنس گل / قاتل فراری در مرزهای گیلان دستگیر شد + عکس



اخبار حوادث - جنایتی از جنس گل / قاتل فراری در مرزهای گیلان دستگیر شد + عکس

عامل جنایت در یکی از بوستان‌های تهران، در نقاط مرزی استان گیلان توسط شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، در ساعت 21:30 مورخه 27 آبان ماه وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در بوستان طاهرخانی به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد . 
 
با حضور مأمورین در بوستان طاهرخانی و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری میان دو گروه از جوانان رخ داده که طی آن دو نفر بنام های "اشکان" ( 24 ساله ) و "محمدحسین" ( 18 ساله ) به علت اصابت ضربات چاقو مجروح شدند . 
 
همزمان با حضور اورژانس در محل درگیری و انتقال دو مجروح به بیمارستان ، سه نفر از دوستان اشکان و محمدحسین در زمان درگیری حضور داشتند جهت انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند . 
 
پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با انتقال "اشکان" و "محمدحسین" به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی ، اشکان به علت اصابت ضربه چاقو به قسمت حیاتی قفسه سینه فوت نموده و محمدحسین نیز به اصابت چاقو به ناحیه گردن ، تحت مراقبت های ویژه قرار می گیرد . 
 
با خبر مرگ اشکان به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی ، پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" تشکیل و به دستور قاضی رودگر ، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
تحقیقات پلیسی از دوستان مقتول : 
دوستان اشکان که در زمان درگیری در داخل بوستان طاهرخانی حضور داشتند ، پس از انتقال به اداره دهم آگاهی در اظهارات خود عنوان کردند : "شب حادثه دو جوان از یک دستگاه خودرو پراید پیاده شده و عنوان کردند که به دنبال خرید موادمخدر از نوع گل ( GOL ) ؛ اشکان نیز نشانی فردی بنام داریوش را به عنوان فروشنده مواد به آنها داد و عنوان داشت که داریوش در بوستان دیگری ( کمی بالاتر از بوستان طاهرخانی ) اقدام به خرید و فروش موادمخدر می کند ؛ آنها نیز پس از گرفتن مشخصات داریوش و اطمینان از حضور وی در داخل بوستان ، سوار ماشین شده و با چند جوان دیگر که در داخل ماشین نشسته بودند از محل دور شدند " . 
 
دوستان عرشیا در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفتند : "حدود نیم ساعت از رفتن سرنشینان خودرو پراید نگذشته بود که آنها مجددا به بوستان مراجعه و سراغ جوانی به نام اشکان را به عنوان فروشنده Gol گرفتند ! زمانیکه متوجه شدند اشکان همان شخصی است که آنها را به سراغ داریوش فرستاده ، بسیار عصبانی شده و با اشکان درگیر  شدند ؛ به قصد کمک به اشکان ما نیز با آنها درگیر شدیم که با بالاگرفتن درگیری  ، دیگر سرنشینان پراید نیز وارد درگیری شدند که ناگهان متوجه شدیم اشکان و محمدحسین چاقو خوردند ؛ سرنشینان پراید به سرعت از محل فرار کرده و ما نیز توسط پلیس دستگیر شدیم " . 
 
دستگیری داریوش : 
با توجه به اظهارات دوستان مقتول و شناسایی جوانی بنام داریوش ، دستگیری این شخص در دستور کارآگاهان قرار گرفت ؛ داریوش در همان بوستان محل ترددش در محدوده اتوبان یادگار امام دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد . 
 
داریوش که تا زمان دستگیری از قتل اشکان خبر نداشت ، پس از اطلاع از این موضوع در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " آن شب در داخل پارک بودم که اشکان با من تماس گرفت و عنوان کرد که چند نفر به دنبال خرید مواد هستند و به این بهانه نشانی پارک و مشخصات مرا به آنها داد ؛ پس از دقایقی چند جوان به بهانه خرید Gol به من مراجعه کرده اما اقدام به گرفتن (زورگیری) پول ها و گوشی تلفن همراهم کردند ؛ در همین زمان موفق به شناسایی یکی از آنها بنام "شایان" شدم که همین موضوع زمینه دوستی ما با یکدیگر شد و آنها نیز پول ها و گوشی تلفن همراهم را بازپس دادند . من که قصد تلافی نمودن کار اشکان را داشتم عنوان کردم که فروشنده Gol شخصی بنام اشکان در همان بوستان طاهرخانی است ؛ آنها نیز پس از گرفتن مشخصات اشکان ، از پارک خارج شدند و پس از آن هیچ خبری از درگیری داخل بوستان طاهرخانی و مرگ اشکان نداشتم " .

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
شناسایی و دستگیری عامل جنایت : 
با شناسایی یکی از سرنشینان خودرو پراید بنام شایان ، محل سکونت وی در منطقه تهرانسر شناسایی و کارآگاهان موفق به دستگیری وی شدند ؛ شایان پس از انتقال به اداره دهم ، با تأیید اظهارات دوستان مقتول و داریوش عنوان کرد که ضارب اصلی یکی از دوستانش بنام "اسماعیل . ج" (24 ساله) است . 
 
با شناسایی "اسماعیل . ج" به عنوان عامل اصلی جنایت ، محل سکونت وی در منطقه تهرانسر شناسایی ، در تحقیقات پلیسی مشخص شد که وی از محل سکونتش متواری و به منطقه ای مرزی در استان گیلان متواری شده است . 
 
با شناسایی مخفیگاه متهم در شمال غرب کشور ، کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به استان گیلان اعزام و با انجام اقدامات دقیق پلیسی موفق به دستگیری متهم در مورخه 18 دی ماه و انتقال وی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند . 
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی پرونده به مشارکت در درگیری و ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت " .
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------