پرونده قتل پسر جوان در هاله‌ ابهام/ متهمان در جلسه دادگاه جنایت را انکار کردند



اخبار حوادث - پرونده قتل پسر جوان در هاله‌ ابهام/ متهمان در جلسه دادگاه جنایت را انکار کردند

دو پسر جوان که متهم به قتل مزاحم خواهرشان هستند، برای بار دوم در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 12 شب دوم اردیبهشت سال 90 ماموران کلانتری 11 مرکزی شهریار در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران آنها با جسد مرد جوانی در بیابان های اطراف رباط کریم روبرو شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود و تحقیقات در این خصوص آغاز شد و تجسس ها نشان داد که مقتول با دو زن جوان به نام های "سمیرا" و "بهناز" در ارتباط بوده است.

در ادامه ماموران پلیس به تحقیق از بهناز پرداختند که این زن به ماموران گقت: "علی" روز حادثه در خانه من بود، وقتی از خانه من خارج شد دو سرنشین یک خودروی پژو او را تعقیب کردند.

با این اظهارات ماموران به تحقیق از "سمیرا" پرداختند و متوجه شدند که برادر "سمیرا" یک خودروی پژو دارد. به همین دلیل او به عنوان تنها مظنون این پرونده بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

این پسر در تحقیقات به قتل "علی" با همدستی پسرعمه اش اعتراف کرد و گفت: مقتول خواهرم را مورد آزار و اذیت قرار داد، برای همین تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم و از پسرعمه ام کمک گرفتم.

با اعتراف این پسر و دستگیری همدست وی، کیفرخواست در این خصوص صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

در نخستین جلسه محاکمه، متهمان با انکار تمامی اعترافات خود به هیات قضایی گفتند: ما هیچ قتلی انجام ندادیم و تمام اعترافاتمان تحت فشار بوده است. ما مطمئن هستیم که این قتل از سوی خانواده "بهناز" رخ داده است. چرا که مقتول با او دوست بوده و روز حادثه هم در خانه "بهناز" بوده است.

با این اظهارات قضات دادگاه جلسه را تجدید کردند و رسیدگی به این پرونده را به پس از حضور "بهناز " در دادگاه موکول کردند که صبح امروز "بهناز" در دادگاه حضور یافت و دومین جلسه محاکمه در همین شعبه برگزار شد.

"بهناز"در این جلسه با رد همه اظهاراتش به قضات گفت: من با مقتول تنها به صورت تلفنی در ارتباط بودم و اصلا از قتل خبر ندارم. حتی نمی دانم که خودروی پژو در کوچه مان سرنشین داشت یا نه.

متهمان نیز در این جلسه باز هم اظهارات خود را تکرار کردند و همه چیز را انکار کردند. قضات دادگاه نیز برای صدور حکم نهایی وارد شور شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------