سارق در محل سرقت خوابش برد!/ عامل تجاوز به 102 دختر بازهم تبرئه شد + عکس



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - سارق در محل سرقت خوابش برد!/ عامل تجاوز به 102 دختر بازهم تبرئه شد + عکس

یک دزد معتاد انگلیسی در حالی که روی مبل خانه ای بعد از شکاندن درب آن خانه در نیمه شب، به خواب رفته بود ، توسط پلیس دستگیر شد. همجنین این مرد 38 ساله در مصرف مواد مخدر زیاده روی کرده و در حالت طبیعی نبوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر طبق گزارش پلیس استافوردشیر انگلیس ،" اسکات تینسلی " که در پرونده های پلیس یک  دزد و متخلف سابقه دار است، در نیمه‌های شب وقتی که احساس گرسنگی می کند درب یک خانه را می شکند ، وارد خانه شده و گاز را برای پختن غذایی روشن می کند اما به دلیل اینکه بسیار در مصرف مواد مخدر زیاده روی کرده بود ،قبل از سرقت و خوردن هر گونه غذایی ، روی مبل خانه به خواب می رود.
 
صبح روز بعد زمانی که  صاحبخانه حیرت زده  او را روی مبل خانه اش  می بیند فورا با پلیس تماس می گیرد .
 
این مجرم 38 ساله که دزد و متجاوزی سابقه دار است ،  در پرونده های پلیس متهم به 102 مورد تجاوز جنسی به دختران جوان و 41 مورد سرقت است.
 
او هفته گذشته برای آخرین تجاوزش  که محکومیت  آن به مدت 40 ماه بود ، از زندان آزاد شده بود.
 
مامور پلیس " نیگل دالی "  به روزنامه ها  بیان کرد : او آنقدر گیج و تحت تاثیر مواد مخدر بود که قبل از هرگونه دزدی در مبل آن خانه به خواب رفته بود. او در نیمه‌های شب به حریم شخصی خانواده‌ای با فرزندانی کوچک وارد شده بود. او در حالت گیجی خیلی راحت درب خانه ای را شکانده و قصد داشت تا برای خودش غذایی درست کند ! 
 
او افزود : او همچنین در طول اقامت خود در آن خانه ،چندین سرنگ تزریق مواد را نیز در اطراف خانه رها کرده بود. آسیب پیدا کردن این سرنگ ها توسط کودکان خردسال این خانواده تاثیر بسیار بدی بر روی آینده آنها دارد. 
 
والدین این کودکان از این اتفاق بسیار ناراحت هستند و خواستار محاکمه این مجرم به دلیل تجاوز به حریم شخصی شان و نا امنی  بوجود امده هستند. وکلا معتقد هستند این مجرم باید در دادگاه محاکمه شود و حکم او باید جداقل 10 سال زندانی باشد چرا که او فردی  بسیار خطرناک است.
 
متاسفانه این مجرم پس از محاکمه به دلیل عدم سرقت تبرئه و آزاد شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------