انکار اتهام قتل پسرخاله



اخبار حوادث - انکار اتهام قتل پسرخاله

مردی که متهم است پسرخاله‌اش را به قتل رسانده پای میز محاکمه رفت و اتهام قتل را انکار ‌کرد.

به گزارش خبرنگار ما، متهم که جوانی به‌نام جاوید و پسرخاله مقتول است پس از کشف جسد مردی به نام یونس بازداشت شد.

 

او در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت چون یونس با خواهرش رابطه داشت تصمیم به قتل او گرفت اما وقتی در جلسه رسیدگی به پرونده‌اش حاضر شد این اتهام را رد کرد و گفت در اداره آگاهی زیر فشار به قتل اعتراف کرده است.

 

این در حالی است که ماموران پلیس متوجه شدند مقتول را قبل از قتل تهدید کرده‌اند، اما صدای ضبط‌شده این تهدید با متهم همخوانی ندارد. ضمن اینکه مقتول با زنان دیگری نیز رابطه داشت و جسدش در نزدیکی خانه یکی از همین زنان پیدا شده‌ است.

 

یونس با این زن رابطه نزدیکی داشت و ساعاتی قبل از قتل نیز در خانه او بود. دیروز در جلسه رسیدگی به این پرونده ابتدا زنی که با مقتول رابطه داشت در جایگاه حاضر شد و گفت: من هیچ نقشی در قتل نداشتم چندسال قبل با یونس دوست شدم او سپس با شوهرم دوست شد و این‌طور بود که رابطه ما نزدیک شد، اما ارتباط ما بیشتر از طریق پیامک بود شب حادثه هم به زور وارد خانه من شد.

 

می‌گفت تو با شخص دیگری رابطه‌داری کاری می‌کنم شوهرت طلاقت بدهد و تو را به خیابان بیندازد. وقتی می‌خواست از خانه بیرون برود من ابتدا خیابان را نگاه کردم تا مبادا همسایه‌ها در خیابان باشند. یک پژو دیدم که توقف کرده بود، ماشین دیگری هم نبود. بعد یونس رفت و باخبر شدیم او کشته شده ‌است.

 

بعد از بازداشت بود که فهمیدم متهم هم پژو دارد و مشخصاتش با پژویی که من دیدم یکی است.  سپس متهم در جایگاه حاضر شد گفت: اتهام را قبول ندارم، یونس مدتی قبل از خواهر کوچک من خواستگاری کرده ‌بود. من با این ازدواج مخالفت کردم چون یونس بی‌سواد و خواهر من تحصیل‌کرده بود. ضمن اینکه من باخبر بودم یونس با زنان دیگری رابطه دارد. به همین دلیل هم با این ازدواج مخالفت کردم.


قضات با پایان جلسه رسیدگی برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------