آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قاتل دختر 15ساله دستگیر شد



اخبار حوادث - قاتل دختر 15ساله دستگیر شد

پلیس آگاهی تهران قاتل دختر 15ساله‌ای را که پزشکی قانونی علت مرگش را التهاب ماهیچه قلبی تشخیص داد، شناسایی و دستگیر کرد.

20 خردادماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، وقوع یک فقره فوت مشکوک در بیمارستان بوعلی به ماموران کلانتری 106 نامجو اعلام شد.

 

بر اساس این گزارش با حضور عوامل کلانتری و بررسی‌های اولیه مشخص شد، دختر جوانی به هویت «ف» 15ساله به علت بیهوشی به بیمارستان منتقل شده و فوت کرده که مراتب از سوی ماموران به مقام قضایی منعکس شد و بنا به دستور قضایی، پرونده برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

 

در ادامه تحقیقات انجام شده و با توجه به فوت مشکوک، نامزد وی به هویت «الف» شناسایی و به اداره دهم احضار شد و با دستور قضایی تحت نظر قرار گرفت.

 

در تحقیقات محلی انجام شده نیز مشخص شد متهم در روز فوت مقتوله با وی درگیر و اقدام به ضرب و شتم او کرده که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه درگیری شد اما در نهایت به درگیری و ضربه مشت روی قلب مقتوله که منجر به بیهوشی شده بود اقرار کرد.

 

پزشکی قانونی نیز علت مرگ را از مرگ‌های ناشی از التهاب ماهیچه قلبی(میوکاردیت) بر اثر ضربه به قلب اعلام کرد که پس از تکمیل تحقیقات پرونده و با نظر مراجع قضایی، متهم با قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمدی در تاریخ 21 دیماه به کانون اصلاح و تربیت کودکان و نوجوانان معرفی شد.

اخبار حوادث - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------