اتهام قتل عمد برای متهم چهارشنبه‌ سیاه



اخبار,اخبار حوادث, قتل عمد

 

اخبار حوادث - اتهام قتل عمد برای متهم چهارشنبه‌ سیاه

عامل انفجار هولناک آبشار چینی در شب چهارشنبه‌سوری سال گذشته در برابر اتهام دو قتل عمدی قرار گرفت.در این حادثه که در دهکده المپیک تهران رخ داد، پسربچه‌ای همراه مرد جوانی از پای درآمدند.

شامگاه سه‌شنبه 27 اسفندماه سال گذشته انفجار مهیبی در مراسم آتش‌بازی شهرک گلستان واقع در دهکده المپیک رخ داد که در آن پسربچه‌ای به کام مرگ فرورفت و شش مرد و زن نیز با حال وخیم در بیمارستان‌های تهران بستری شدند.

 

با دریافت خبر این حادثه هولناک، مأموران پلیس و بازپرس ویژه قتل تهران خود را به صحنه حادثه رساندند و در تحقیقات پی بردند جوان 30 ساله‌ای به نام «بیژن» با انداختن آبشار ساخت چین در بین شرکت‌کنندگان جشن آتش‌بازی باعث وقوع حادثه مرگبار شده است.

 

بیژن در حالی فراری بود که دو داماد همراه عمه و برادر عروس خانواده‌اش بشدت زخمی شده بودند. «شهداد» کوچولو به کام مرگ فرو رفته بود و دو مرد دیگر نیز در بیمارستان بستری بودند، همزمان با اقدام‌های پزشکی در شب حادثه و در حالی که پلیس در تعقیب بیژن بود، ساعت چهار بامداد روز چهارشنبه 28 اسفندماه سال گذشته عامل انفجار با پای خود نزد پلیس رفت و تسلیم شد.این در حالی بود که تحقیقات نشان می‌داد بیژن شب حادثه میهمان خانه یکی از بستگانشان بوده و در شهرک گلستان زندگی نمی کند.


مرگ داماد
16 روز بعد در حالی که داماد خانواده بیژن به نام حسن سلطان روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، وی نیز از پای درآمد.مادر شهداد کوچولو که مددکار کانون اصلاح و تربیت است، درباره این حادثه به شوک گفت: عصر سه شنبه در خانه پدری‌ام دعوت بودیم و با همسر و پسر دوساله‌ام و شهداد هشت ساله به خانه پدر ‌آمدیم.

 

هنوز ساعتی از تاریکی نگذشته بود که همراه خانواده برای جشن چهارشنبه‌سوری جلوی در خانه رفتیم و به تماشای آتش‌بازی بچه‌ها در کوچه ایستادیم. صدای ترقه و فریادهای شادی‌بخش همه‌جا را پر کرده بود و شهداد هم خوشحال بود. دقایقی بعد مردی به نام بیژن آمد و با صدای شمارش معکوس 3، 2 و ناگهان انفجار مهیبی رخ داد، آسمان یکدست سرخ شد و فقط دیدم که پسرم به زانو درآمد. سریعاً بدن خون‌آلود پسرم را با خودرو به بیمارستان بردیم اما دیر شده بود.

 

بنابر این گزارش، بیژن متهم به قتل در بازجویی‌ها جرمش را به گردن گرفت و بازپرس بوستان‌زاده پس از مطالعه و بررسی پرونده، قرار مجرمیت وی را با اتهام دو قتل عمدی صادر کرد.«آرش سیفی» دادیار اظهارنظر نیز پس از مطالعه دقیق، پرونده را با صدور کیفرخواست در زمینه قتل عمد شناخته شدن اقدام عامل انفجار آبشار چینی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال کرد.
 اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------