جنایت انتقام‌جویانه



 اخبار حوادث - جنایت انتقام‌جویانه

پرونده جوانی که در حمایت از دختر موردعلاقه‌اش برادر او را به قتل رسانده است روی میز قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ما، جسد مردی جوان یک‌سال قبل در تهران پیدا شد و ماموران هویت مقتول را شناسایی کردند. آنها متوجه شدند او جوانی ٣٠ساله‌ به نام کامبیز است که به‌تازگی به تهران مهاجرت کرده بود. خانواده کامبیز به ماموران گفتند او جوانی نبود که با کسی درگیر شود اما به‌تازگی متوجه شده ‌بود خواهرش با کسی رابطه دارد و ممکن است قتل و درگیری به همین دلیل اتفاق افتاده ‌باشد.


ماموران برای به‌دست‌آوردن اطلاعات بیشتر پسری را که با رکسانا - خواهر کامبیز- ارتباط داشت بازداشت کردند. این پسر بدون معطلی قتل را قبول کرد و گفت: «چند سال قبل با رکسانا آشنا شدم او دانشجو بود از این دختر خوشم آمد و با هم ارتباط برقرار کردیم، هرچه رابطه ما طولانی‌تر می‌شد بیشتر به او علاقه‌مند می‌شدم او واقعا زن زندگی بود و خیلی دوستش داشتم هیچ‌‌وقت با هم بحث یا بگو‌مگویی نداشتیم، من هم موقعیت کاری خوبی داشتم و برای ازدواج آماده بودم.

 

به رکسانا گفتم باهم ازدواج کنیم، قبول نکرد اول گفت خیلی زود است و باید بیشتر همدیگر را بشناسیم، بهانه خوبی نبود چون چند سال از رابطه ما می‌گذشت فکر کردم او مرا دوست ندارد اما در این مدت هیچ‌رفتاری که نشان بدهد با پسری دیگر رابطه دارد یا به من علاقه‌ای ندارد از او ندیدم.

 

همه‌چیز خیلی‌خوب بود رکسانا نمی‌توانست به این سوال من جواب بدهد که چرا راضی به ازدواج نیست. چندماه سر این مساله با او صحبت کردم گفتم حتی اگر نمی‌خواهی با من ازدواج کنی این حق من است که دلیلش را بدانم؛ طفره می‌رفت و جواب درستی نمی‌داد تا اینکه یک روز خیلی او را تحت‌فشار قرار دادم او گفت برادرش اذیتش می‌کند.

 

وقتی ناراحتی این دختر را دیدم خیلی عصبانی شدم و تصمیم گرفتم انتقام او را بگیرم البته زندگی خودم هم تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته‌ بود چون رکسانا حاضر نبود با من ازدواج کند و همه‌چیز به‌هم ‌خورده ‌بود.»


متهم به قتل ادامه داد: «چند روز قبل تصمیم به این قتل گرفتم، بعد با کامبیز قرار گذاشتم وقتی به محل ملاقات آمد او را با زدن ضرباتی به قتل رساندم و جسدش را همانجا رها کردم.»


بعد از اعترافات این جوان، رکسانا مورد بازجویی قرار گرفت؛ او گفت: «من از هیچ‌چیز خبر نداشتم و نمی‌خواستم قتل انجام شود. مدت‌ها بود که با هم دوست بودیم و رابطه خوبی داشتیم او جوان خیلی خوبی بود ما همدیگر را دوست داشتیم اما وقتی به من پیشنهاد ازدواج داد و قبول نکردم گفت باید بداند به چه دلیل قبول نمی‌کنم، من هم موضوع را گفتم فکر می‌کردم او می‌رود و دیگر پیگیر ماجرا نمی‌شود نمی‌دانستم برادرم را به قتل می‌رساند.»


پرونده بعد از پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه متهم برای رسیدگی، به شعبه١١٣ دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده‌ شد.
اخبار حوادث - شرق

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------