سرقت خودرو از همدست سارق خودرو/ پایان تعقیب و گریز پلیس و سارق در جنگلهای شمال



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت خودرو

 

اخبار حوادث - سرقت خودرو از همدست سارق خودرو/ پایان تعقیب و گریز پلیس و سارق در جنگلهای شمال

سارق حرفه‌ای خودرو پراید درعملیات تعقیب و گریز پلیس در داخل جنگلهای رشت استان گیلان دستگیر شد.

سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت استان گیلان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه لاکان این شهرستان حدود ساعت ۲ بامداد از پیگیری پرونده سرقت خودرویی ازهمدست سارق خودرو که جهت سرکشی دوستانش به کمپ تریاک رفته بود، اطلاع حاصل نمودند.

سرهنگ شعبانی بیان داشت: ماموران این پاسگاه بلافاصله خود را به محل مورد نظر رسانده و هنگامی که قصد دستگیری این فرد را داشتند با فرارش به سمت جنگل مواجه شدند.

وی افزود: عملیات تعقیب و گریز آغاز شده تا اینکه ماموران با استفاده از توان پلیسی و تجهیزات ایمنی و امدادی توانستند راه فرار را برای این فرد مسدود نموده و در نتیجه وی را دستگیر نمایند.

رییس پلیس رشت اظهار داشت: این شخص که درصدد طفره رفتن از پاسخگویی صحیح بوده، خود را در مقابل مستندات پلیس ناتوان دید و سرانجام اعتراف نمود که یک دستگاه خودروی سرقتی پراید را در فاصله ۸ کیلومتری محل دستگیری‌اش در نقطه‌ای خاص پارک نموده است.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه ماموران در اسرع وقت خود را به محل مربوطه رسانده و خودرو را به یگان انتظامی انتقال دادند، افزود: این فرد در حال حاضر به سرقت یک دستگاه خودروی پراید دیگر در رشت اعتراف نموده و ماموران توانستند آن خودرو را نیز کشف نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت استان گیلان در پایان با اعلام اینکه از این فرد ۵ کارت سوخت، ۲ عابر بانک، ۳ کارت خودرو ، یک جلد شناسنامه، یک جلد دفترچه درمانی و کارت ملی مسروقه بدست آمده است، خاطر نشان کرد: تحقیقات از این فرد جهت رسیدن به
حقایق بیشتر ادامه دارد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------