آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

نقشه دزد پیر برای سرقت جواهرات زنان سالخورده



اخبار,اخبار حوادث , سرقت

 

اخبار حوادث - نقشه دزد پیر برای سرقت جواهرات زنان سالخورده

با تلاش ماموران پلیس مرکز استان اصفهان فرد شیادی که با اغفال افراد کهنسال اقدام به سرقت طلا و اشیای قیمتی آن‌ها می‌کرد شناسایی ودستگیر شد.

سرهنگ حسن یار دوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات و وجوه نقد از افراد سالخورده ماموران انتظامی این فرماندهی بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: متهم با پرسه زدن در اطراف بانک‌ها طعمه‌های خود را که افراد سالخورده بودند، شناسایی کرده و با عنوان اینکه قصد کمک به آن‌ها را دارد طلاجات و وجوه نقد آن‌ها را به سرقت می‌برد.

این مقام مسئول انتظامی تصریح کرد: ماموران تحقیقات خود را در این سرقت‌ها ادامه داده و سرانجام ردپای مردی ۶۰ساله در این سرقت‌ها به دست آمد که با یک خودرو سمند زنان پیر و کهنسال را سوار خودرویش کرده و سپس در فرصتی مناسب طلا و پول آن‌ها را سرقت می‌کرد.

سرهنگ یاردوستی اظهار داشت: با شناسایی متهم ماموران در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند که وی در مواجهه با دلایل و شواهد موجود لب به اعتراف گشود و به چندین فقره سرقت به همین شیوه از افراد کهنسال اقرار کرد.

این مقام مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------