اتصال شبکه برق قهوه خانه را به آتش کشید/ 5 مرد و یک زن راهی بیمارستان شدند/ یکی از مجروحان فوت کرد + تصاویر



اخبار حوادث - اتصال شبکه برق قهوه خانه را به آتش کشید/ 5 مرد و یک زن راهی بیمارستان شدند/ یکی از مجروحان فوت کرد + تصاویر

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد هرگونه انفجار ناشی از نشت گاز در حریق قهوه‎خانه شهرک دانشگاه که منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن پنج نفر شد را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این حادثه، پنجشنبه گذشته در قهوه‎‎خانه‎‎ای در طبقه تحتانی یک ساختمان، واقع در بلوار پروفسور حسابی روی داد که به دلیل نزدیکی ایستگاه آتش‎‎نشانی، امدادگران آتش‎‎نشانی زودتر از سایر دستگاه‎‎های امدادی و ظرف مدت 30 ثانیه به محل حادثه رسیدند.
 
در جریان این حریق، 6 نفر شامل پنج مرد و یک زن به بیمارستان‏‏های سوانح سوختگی، شهید صدوقی و شاه ولی اعزام شدند. متاسفانه یکی از مصدومان این حادثه به علت شدت سوختگی در سر و صورت و استنشاق دودهای سمی داغ و متعاقباً سوختگی ریه در حین انتقال به بیمارستان شاه‎‎ولی فوت شد و حال چهار نفر از مصدومان که در آی.سی.یو تحت مراقبت شدید تنفسی هستند، وخیم گزارش شده و حال یک نفر رو به بهبودی است.
 
با توجه به بررسی‏‏های به عمل آمده و مصاحبه‏‏‎های حضوری آتش‎‎نشانی با شاهدین نجات یافته از حادثه، علت این حادثه، اتصالی در سیستم شبکه برق داخلی قهوه‎‎خانه و سرایت به گونی‎‎ها و کنف‎‎های تزئینی سقف، اعلام شده و هرگونه انفجار ناشی از نشت گاز به شدت تکذیب می‌شود.
 
سید عباس میرشمسی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی یزد با بیان اینکه فعالیت این گونه اماکن، غیرمجاز بوده و مسائل ایمنی آن رعایت نمی‌شود، تصریح کرد: تعداد این واحدها در شهر یزد کم نیست. به همشهریان توصیه می‌کنیم که از مراجعه به چنین اماکنی جداً خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

اخبار,اخبار حوادث ,آتش سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث ,آتش سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث ,آتش سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث ,آتش سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث ,آتش سوزی

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------