رفاقتی که با مرگ گره خورد + عکس



2 پسر جوان که بعد از یک دعوت به مبارزه احمقانه در دریای طوفانی غرق شدند ...

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، "دن نیکولاس" 23 ساله و " فردی رینولدز" 24 ساله که در یک حادثه غم انگیز دردریا غرق شدند، توسط خانواده های غصه دارشان پسرانی بسیار خوشحال توصیف شدند که برنامه های ناتمامی برای زندگی خود داشتند..

این دو پسر جوان که از دوستان قدیمی دوران مدرسه یکدیگر بودند، در منطقه برایتون ، شهر ساسکس، انگلیس در یک آپارتمان با یگدیگر هم خانه بودند.

به گزارش پلیس ،"دن" توسط موج های بلند و خشمگین دریا به اعماق آب پرتاب و در حال غرق شدن بود که دوست صمیمی اش " فردی" برای نجات او به آب رفت. اما او نیز قربانی امواج خشمگین دریای طوفانی شد و هردوی آنها جان خود را از دست دادند.

گارد ساحلی بعد از یک جست و جوی طولانی شبانه بی سرانجام با ناراحتی اعلام کرد که قطعا هیچ شانسی در این آبهای طوفانی برای زنده پیدا کردن آنها وجود ندارد.


کاراگاه " کراون هوگو " این حادثه را یک تراژدی توصیف و بیان کرد : تحقیقات ما هم اکنون در حال انجام است . چیزی که تا به الان آشکار شده است می گوید دو روز گذشته ، یک گروه شامل 7 مرد جوان که با یکدیگر دوستانی نزدیک بودند ، برای جشن گرفتن به خاطر مهاجرت یکی از انها به ، دور هم جمع شده بودند.

او افزود : در طول این جشن شبانه ، یک شرطبندی و دعوت به مبارزه احمقانه بوجود آمد برای اینکه چه کسی می تواند صاف در اب بایستد و امواج او را تکان ندهد. که در این میان " دن " داوطلب شد و به آب رفت .

مامور پرونده در ادامه بیان کرد : " دن " هنوز لب دریا بود و به درون آب نرفته بود که یک موج سهمگین و بسیار عظیم به او ضربه زد و او را چند مایل دورتر از ساحل ، در میان دریای طوفانی پرتاب کرد.

به گفته کاراگاه ، " فردی" دوست صمیمی " دن" ، برای نجات او به درون دریا شیرجه زد اما خودش نیز قربانی امواج خشمگین شد و توسط این امواج به اعماق دریا پرتاب و از دید ها پنهان شد .بقیه دوستان که از این حادثه بسیار شوک زده بودند تلاش کردند تا برای نجات آن دو اقدام کنند، اما وضعیت طوفانی دریا در آن شب خوفناک ، انها را مجبور کرد تا از این اقدام صرف نظر کنند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,غرق شدن در دریا

 
بعداز این حادثه غم انگیز ، خانواده " دن " در بیانیه ای اعلام کردند که او پسر فوق العاده ای بود که همیشه برای کمک به دیگران آماده بود و روحیه شاد او همه را خوشحال می کرد.

همچنین خانواده " فردی" گفتند : همه مردم دوس داشتند تا با او معاشرت کنند او پسری دوست داشتنی و مهربان بود. فقدان او حفره ای بسیار عظیم در زندگی بسیاری از ما خواهد گذاشت..

وضعیت بسیار بد آب و هوایی در این روزها آماده است تا به بیشتر مناطق انگلیس با طوفان و برف ضربه بزند.شدت هوای طوفانی هزاران خانه را در بیشتر مناطق انگلیس خراب کرده است.

این باد های طوفانی موجب مسدود شدن خطوط راه اهن ، از بین رفتن درختان بسیاری و همچنین واژگونی بعضی از کامیون های باری شده است.با شروع طوفان نزدیک به یکصد هزار خانه، برق خود را برای مدتی طولانی از دست دادند.

این وضعیت هوای برفی و طوفانی در عرض مناطق مختلف انگلستان انتظار می رود که همچنان ادامه پیدا کند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------