جنایت یا خودکشی؟



 قضات ادعای زن و مرد متهم به قتل را بررسی می‌کنند

زن و مردی که متهم هستند بعد از برقراری رابطه پنهانی شوهر زن‌جوان را به قتل رساندند وقتی پای‌میز محاکمه رفتند اتهام را انکار و علت مرگ مقتول را خودکشی عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار ما، ماموران پلیس شهریور ‌سال گذشته با تماس تلفنی زنی به‌نام گلی در جریان مرگ شوهر او قرار گرفتند این زن مدعی‌ شد شوهرش خودکشی کرده‌ است.

 

وقتی ماموران به محل رفتند این زن گفت: «بهنام خودکشی کرد وقتی به او رسیدم خودش را دار زده ‌بود برای اینکه نجاتش بدهم او را از بالای طناب پایین آوردم اما فایده‌ای نداشت.» هرچند گفته‌های این زن ثبت شد و پلیس نیز احتمال خودکشی را مطرح کرد اما وقتی پزشکی قانونی نظریه خود را اعلام کرد، قتل بهنام به تایید رسید.

 

در این گزارش آمده ‌بود؛ شیارهای ایجاد شده روی گلوی مقتول بسیار عمیق است و با آثار ناشی از خودکشی مطابقت ندارد بنابراین بهنام به قتل رسیده ‌است. پلیس یک‌بار دیگر گلی را مورد بازجویی قرار داد. او قتل شوهرش را انکار کرد اما زمانی که روابط‌خصوصی این زن مورد‌بررسی قرار گرفت، مشخص شد او با مردی به نام محسن رابطه دارد.

 

بنابراین گلی که در بازداشت به‌سر می‌برد دوباره تحت‌ بازجویی قرار گرفت و به همدستی در قتل شوهرش اعتراف کرد. او گفت: «مدتی بود با محسن رابطه داشتم و می‌خواستیم با هم ازدواج کنیم. شب حادثه محسن به من گز داد تا به شوهرم بدهم، وقتی بهنام بیهوش شد محسن  او را با طناب خفه کرد. بعد تصمیم گرفتیم مرگ شوهرم را خودکشی جلوه بدهیم.» بعد از اعترافات گلی محسن نیز به قتل اعتراف کرد.

 

پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه١١٣ دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده ‌شد. روز گذشته در جلسه دادگاه بعد از اینکه نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و جزییات پرونده را تشریح و برای متهمان درخواست مجازات کرد؛ اولیای ‌دم نیز درخواست قصاص کردند. در ادامه محسن در جایگاه حاضر شد.

 

او اتهام را رد کرد و گفت: «من نقشی در مرگ بهنام نداشتم و هیچ‌اتهامی را هم قبول نمی‌کنم، من تحت فشار اعتراف کردم.»سپس گلی در جایگاه قرار گرفت او نیز اتهامش را رد کرد و گفت: «بهنام خودکشی کرده‌ است او بارها دست به خودکشی زده‌ بود و این‌بار اولش نبود همیشه زود می‌رسیدیم و نجاتش می‌دادیم اما این‌بار دیر شد البته من قبول دارم با محسن رابطه داشتم اما مرگ شوهرم ربطی به این رابطه نداشت. من هم تحت‌فشار اعتراف کردم.»هیات قضات بعد از پایان جلسه رسیدگی برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------