آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اعتراف به کشتن همسر سابق



مردی بعد از کشتن همسر سابقش قصد داشت به زندگی خود پایان دهد اما حضور به‌موقع پلیس مانع از خودکشی او شد.

به گزارش خبرنگار ما، زنی ساعت ٢١:٣٠ پنجشنبه هفته پیش با مرکز فوریت‌های پلیسی١١٠ تماس گرفت و گفت برادرش در تماس تلفنی به او گفته همسر سابقش را کشته است و الان نیز قصد دارد خودکشی کند.

 

ماموران کلانتری تهران‌نو بعد از دریافت این خبر به محل اعلام‌شده رفتند و فهمیدند مردی ٤٥ساله به‌نام «محمدعلی» پس از ارتکاب قتل همسر سابق خود به‌نام بهاره (٣٤ساله) قصد دارد با ایجاد انفجار در ساختمان به زندگی خود پایان دهد.

 

ماموران با توجه به بوی شدید گاز، فلکه اصلی را بستند و پنجره‌های ساختمان را باز کردند. ماموران با جست‌وجو در خانه جسد بهاره را پیدا و مشاهده کردند «محمدعلی» کنار جنازه روی زمین افتاده اما زنده است.


کارآگاهان جنایی بعد از اطلاع از این قتل دست به کار شدند و با تحقیق از خانواده محمدعلی و بهاره دریافتند این‌دو حدود چهارسال پیش متارکه کرده‌اند، اما طی این مدت بر سر نحوه سرپرستی پسر ٩ساله‌شان با یکدیگر اختلاف داشتند.

 

در تحقیق از خانواده بهاره مشخص شد محمدعلی در نبود آنها به خانه‌شان رفته و به بهانه صحبت‌کردن با همسر سابقش و برطرف‌کردن مشکلات ایجادشده، بهاره را به منزلش در منطقه تهران‌نو برده و او را در آنجا به قتل رسانده است. خانواده بهاره از طریق تماس اعضای خانواده متهم در جریان کشته‌شدن بهاره و قصد داماد سابق‌شان برای خودکشی قرار گرفته بودند.


سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به این موضوع که روی جسد بهاره هیچ‌گونه آثار ناشی از اصابت جسم تیز وجود ندارد، گفت: «پرونده در مراحل مقدماتی است و جسد برای مشخص‌شدن علت اصلی مرگ به پزشکی‌قانونی منتقل شده است.

 

متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت صادرشده توسط مقام قضایی، برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره‌دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.»
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------