آخرين دفاعيات عامل جنايت خياباني



اخبار,اخبار حوادث , قتل

 جوان ۲۲ ساله اي که در يک جنايت خياباني، راننده يک دستگاه پرايد را با ضربه چاقو کشته بود، در آخرين دفاعيات، انگيزه خود از ارتکاب قتل را مزاحمت خياباني مقتول عنوان کرد.

به گزارش خراسان، يازدهم شهريور گذشته، مأموران کلانتري خواجه ربيع مشهد در تماس با قاضي ويژه قتل عمد، وي را در جريان مرگ جوان پرايد سواري قرار دادند که با وارد آمدن ضربه چاقو به قتل رسيده بود.

 

در پي دريافت اين خبر بلافاصله قاضي علي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد در زمان وقوع حادثه) به محل وقوع حادثه در اطراف ميدان امام حسين(ع) عزيمت کرد و بدين ترتيب تحقيقات در اين باره آغاز شد. بررسي هاي مقدماتي در محل بيانگر اين بود که احتمالاً اين جنايت به خاطر حادثه ترافيکي رخ داده باشد. بنابراين با صدور دستورات ويژه اي از سوي مقام قضايي، کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي عمليات دستگيري متهم را در دستور کار قرار دادند.

آنان پس از چند روز فعاليت هاي اطلاعاتي، موفق شدند موتورسوار متهم به قتل را دستگير کنند. اين جوان ۲۲ ساله در آخرين دفاعيات خود به مقام قضايي گفت: يکي از برادرانم در زندان تحمل کيفر مي کرد که روز حادثه برادر ديگرم، همسر و فرزندان او را براي ملاقات برده بود اما ساعاتي بعد برادرم با من تماس گرفت و گفت: جوان پرايد سواري براي همسر برادرم ايجاد مزاحمت مي کند. وي در ادامه ادعا کرد: من هم که عصباني شده بودم بلافاصله سوار موتورسيکلت شدم و به اطراف ميدان امام حسين(ع) رفتم و ديدم که برادرم با آن جوان راننده درگير شده اند. من هم چاقويي بيرون کشيدم و ضربه اي به دست او زدم. وقتي او خواست بلند شود ضربه ديگري را به پشت گردنش فرود آوردم و از محل گريختم.

برادر متهم به قتل نيز گفت: جوان پرايد سوار (مقتول) با الفاظ ناشايستي از من مي خواست تا همسر برادرم را سوار خودروي او کنم. هر چه به او مي گفتم اين زن ناموس من است توجهي نمي کرد و به مزاحمت هايش ادامه مي داد. به همين خاطر من هم از ترس درگيري با او، با برادر ديگرم تماس گرفتم و ماجرا را براي او تعريف کردم که او هم به محل رسيد و اين حادثه رخ داد.

 

گزارش خراسان حاکي است: پس از اعترافات صريح متهمان به ارتکاب قتل، قرار مجرميت اين پرونده از سوي قاضي موحدي راد صادر شد و اين پرونده جنايي با صدور کيفرخواست از سوي نماينده دادستان مشهد مبني بر يک فقره قتل عمدي مرد مسلمان به دادگاه کيفري استان خراسان رضوي ارسال شد.

بنابراين گزارش، محاکمه ۲ متهم اين پرونده، به زودي آغاز خواهد شد.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------