افشاي راز قديمي‌ترين پرونده قتل بوشهر



 دستگيري قاتل پس از ٣٣ سال زندگي مخفيانه

با دستگيري قاتلي فراري كه ٣٣ سال پيش در نزاعي دسته جمعي يكي از اهالي گناوه را به قتل رسانده بود، راز قديمي‌ترين پرونده قتل بوشهر فاش شد.

علي حسن‌پور، دادستان عمومي و انقلاب بوشهر با اعلام اين خبر به ميزان گفت: متهم پرونده ٣٣سال پيش در يك درگيري در گناوه مردي ميانسال را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود و در اين مدت طولاني به شكل مخفيانه در شهرهاي مختلف زندگي مي‌كرد كه سرانجام مخفيگاه او در تهران شناسايي و تحت نظر ماموران قرار گرفت.


متهم در سال ٥٩ به دليل اختلافات شخصي در نزاعي دسته جمعي مقتول را با ضربات متعدد چاقو از پاي درآورده و از صحنه جرم متواري شده بود. در حالي كه متهم هرگز تصور نمي‌كرد گرد‌و‌غبار ٣٣ ساله روزي كنار رود و پرده از راز جنايتش برداشته شود سرانجام در اقدامي غافلگيرانه از سوي ماموران دستگير و براي بازجويي به پليس آگاهي منتقل شد.


حسن‌پور در تشريح روند بازجويي از متهم گفت: پرونده در يكي از شعبات جزايي شهرستان گناوه در حال رسيدگي است و تحقيقات اوليه آغاز شده است با اين حال متهم در همان بازجويي‌هاي اوليه به جرم خود مبني بر ارتكاب به قتل اعتراف كرده است. به گفته دادستان عمومي و انقلاب بوشهر اين پرونده از قديمي‌ترين پرونده‌هاي قضايي در استان بوشهر است كه با توجه به اهميت كشف جرايم خشن و نقش اين كشفيات در ارتقاي احساس امنيت دستگاه قضايي، به شكل ويژه مورد پيگيري قرار گرفته است.
اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------