محاصره مخفیگاه مردی با اسکناس‌های جعلی



اخبار,اخبار حوادث , اسکناس‌های تقلبی

 

عامل توزیع اسکناس‌های تقلبی در جویبار از سوی پلیس بازداشت شد. 

عملیات مأموران برای به‌دست آوردن ردی از این مرد جاعل به دنبال گزارش‌هایی از توزیع اسکناس‌های 100 هزار ریالی در سطح شهر در دستور کار مأموران قرار گرفت.


در حالی‌که هر روز گزارش‌هایی از اقدامات خلافکارانه عامل توزیع اسکناس‌های جعلی به پلیس ارائه می‌شد، مأموران به‌طور نامحسوس مناطق مختلف شهر را تحت‌نظر قرار دادند.


در همین راستا پلیس در شاخه دیگری از تحقیقات خود فروشندگانی که اسکناس‌های تقلبی را دریافت کرده بودند تحت تحقیق قرار داد تا مشخصات ظاهری مرد جاعل را به‌دست آورد. در ادامه این اقدامات مأموران با تماس تلفنی یکی از فروشندگان شهر متوجه حضور متهم به جعل در آن فروشگاه شدند اما مرد جاعل پیش از حضور پلیس پا به فرار گذاشته بود.


این در حالی بود که مأموران با اطلاعات دریافتی از این فروشنده در مدت زمان کوتاهی محل پنهان شدن او را به‌دست آورده و آنجا را به محاصره خود در آوردند.


در حالی‌که مرد جاعل تصور می‌کرد از دام پلیس گریخته است ناگهان سردی دستبند مأموران را دور مچ خود حس کرد.


سرهنگ «سیدرحمان رضازاده» فرمانده پلیس جویبار با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی شخصی شدند که اقدام به جعل پول می‌کرد، در تشریح جزئیات خبر گفت: مأموران پس از ورود به مخفیگاه مرد جاعل وی را دستگیر و در بازرسی خانه‌اش 100 اسکناس 10 هزار تومانی جعلی کشف کردند.


با توجه به اعترافات متهم پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.


فرمانده پلیس جویبار در پایان خاطر نشان کرد: مردم مراقب دام کلاهبرداران و سودجویان باشند و در صورت اطلاع از کسانی که درصدد انجام اعمال مجرمانه هستند، موارد را به مرکز 110 اطلاع دهند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------