بازداشت افرادی که با وعده کارت پایان خدمت کلاهبرداری می کردند



اعضای باندی که با اقدامات متقلبانه مشمولان غایب خدمت نظام وظیفه را فریب داده و به بهانه تهیه کارت پایان خدمت برایشان از آنان کلاهبرداری می کردند در عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر شدند.

کلاهبرداری از مشمولان غایب!
به گزارش پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ ستار خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری دو نفر از آنان به بهانه تهیه کارت پایان خدمت برای وی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه تحقیقات گسترده ای انجام و مشخص شد که فرد شاکی که از مشمولان غایب است و قصد خروج از کشور را دارد توسط دو نفر پدر و پسر که خود را دارای سمت در ارگانهای دولتی معرفی کرده بودند فریب خورده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: متهمان با اقدامات متقلبانه اعتماد شاکی را به خود جلب کرده و به منظور تهیه کارت پایان خدمت و فراهم کردن مقدمات خروج وی از کشور 250 میلیون ریال از وی دریافت و متواری شدند.

سرهنگ خسروی تصریح کرد: کارآگاهان این پلیس بلافاصله فعالیتهای تخصصی و اقدامات پلیسی خود را به کار گرفته و توانستند ظرف 48 ساعت مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی هر دوی آنان را در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از محله های شهر اصفهان دستگیر کردند. این مقام انتظامی عنوان داشت: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند در ادامه پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرده و با اقرار به عمل مجرمانه خود همدست دیگر خود را نیز معرفی کردند.

اخبار حوادث - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------