آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زورگیری خونین از 10 کارگر شهرداری



سه دزد جوان که اقدام به زورگیری از 10 کارگر شهرداری کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت 3 بیست و سوم  دی ماه خبری مبنی‌بر سرقت و زورگیری به ماموران کلانتری 151یافت‌آباد اعلام شد.

 

بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند که ده نفر از اتباع افغانی به واحد مراجعه کردند و اظهار داشتند که ما کارگر شهرداری هستیم و شب‌ها داخل کانکس استراحت می‌کنیم که امروز نیز زمانیکه در حال استراحت بودیم به یکباره 3 نفر ناشناس وارد کانکس شدند و با تهدید قمه و چوب دستی همه ما را ضرب و شتم نمودند و اموالمان را با زور و تهدید قمه به سرقت بردند.

 

شاکیان اظهار داشتند: اموال به سرقت رفته شامل 3 میلیون تومان وجه نقد و 10 عدد گوشی به ارزش مالی 3 میلیون تومان و چندین عدد لباس و لوازم خوراکی بود که هر سه نفر پس از سرقت متواری شدند.

 

ماموران ضمن اخذ مشخصات سارقان با اجرای طرح مهار موفق شدند سارقان که سه جوان بودند را دستگیر و اموال مسروقه را از آنان کشف کردند.متهمان پس از دستگیری خود را  جمال، کیوان  و ناصر معرفی کردند و شخصی به هویت قدرت به نمایندگی از مالباختگان، شکایت خود را در این خصوص تنظیم کرد و تحویل ماموران کلانتری داد.

 

سرهنگ حسین ذکایی خو رئیس کلانتری 151یافت آباد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده ای در این رابطه تشکیل و متهمان به مقام قضایی ارجاع شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------