«شاه‌دزد» بودن یک بیمار ایدزی



اخبار,اخبار حوادث , سرقت

 

این تبهکار که 17 بار به زندان افتاده است با زاغ‌زنی‌های ماهرانه به کمین می‌نشست سپس در یک فرصت مناسب دست به سرقت می‌زد.

چندی پیش مأموران اداره 18 پلیس آگاهی تهران در جریان فعالیت اعضای باند مالخری قرار گرفتند که گوشی‌های سرقتی را خرید و فروش می‌کنند.


کارآگاهان به دستور دادیار دادسرای ناحیه 34 پاتوق‌های مالخران را زیر نظر گرفتند و همزمان که این تبهکاران قصد فروش تعداد زیادی گوشی موبایل را به یک مغازه موبایل‌فروشی داشتند آنجا را محاصره کرده و آنان را به دام انداختند.

 

صاحب مغازه در بازجویی‌ها گفت: از مسروقه بودن گوشی‌ها بی‌اطلاع بوده‌‌ام و دو مالخر دیگر نیز مدعی شدند که گوشی‌های سرقتی متعلق به آنها نیست بلکه مرد معتادی گوشی‌های آیفون را برای فروش به مغازه‌شان برده است.

 

  این در حالی بود که مرد مغازه‌دار نیز ادعا می‌کرد این دو مرد با مرد افیونی به طور همزمان وارد مغازه‌اش شده‌‌اند.

 

بدین ترتیب مرد مغازه‌دار و مردان مالخر از سوی دادیار پرونده با قرار بازداشت روانه زندان شدند و تحقیقات برای دستگیری مرد افیونی ادامه پیدا کرد تا اینکه روز 24 دی ماه سال جاری فرزاد 37 ساله که قصد سرقت از داخل یک خودرو را داشت از سوی پلیس دستگیر شد. 

 

این دزد که اعتیاد شدیدی به موادمخدر دارد و مبتلا به بیماری ایدز است وقتی دید دستش برای مأموران رو شده چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: سال‌هاست که پدر و مادرم درگذشته‌اند و از وقتی که خواهران و برادرانم متوجه شدند من به بیماری ایدز مبتلا هستم رفتارهای تحقیرآمیز داشتند و من جایی در خانه و جمع دوستانه‌شان نداشتم و از سویی هیچ دوستی نداشتم و سرپناهی برای زندگی نداشتم کارتن خواب و معتاد شدم.

 

از آن روز به بعد مجبور شدم برای تأمین هزینه موادمخدر خود دست به سرقت بزنم به خاطر همین فقط از داخل خودروها سرقت می‌کردم تا اینکه دو سال پیش با محمد سیاه و دوستش آشنا شدم و فهمیدم مالخر اموال سرقتی هستند و از این راه پول خوبی به جیب می‌زنند، با آنان همراه شدم اما آنها هم وقتی فهمیدند بیماری دارم مرا طرد کردند.

 

از آن روز به بعد چون مالخرها را می‌شناختم زاغ‌زنی می‌کردم، وقتی از خودروهایشان پیاده می‌شدند سراغ خودروها رفته و چون می‌دانستم گوشی موبایل دارند با سرقت گوشی‌ها از محل متواری می‌شدم. روز حادثه نیز گوشی‌های آیفون متعلق به من و محمدسیاه بود. من برای سیگار کشیدن از مغازه خارج شدم وقتی دیدم مأموران آنجا ریختند پا به فرار گذاشتم.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------