متهم: انکار می‌کنم، قاتل نیستم



مردی که متهم است مزاحم همسر برادرش را به قتل رسانده، در دادگاه ادعا کرد بی‌گناه است.

به گزارش خبرنگار ما، این پرونده از بهمن سال گذشته در پی شکایت مردی میانسال به جریان افتاد. این مرد خبر داد پسرش به نام گودرز، گم شده است. کارآگاهان در جریان تحقیقات متوجه شدند گودرز آخرین‌بار با مردی به نام حسام مکالمه تلفنی داشته به همین دلیل حسام بازداشت شد و بعد از انکارهای اولیه اعتراف کرد گودرز را کشته است.

 

او گفت: «گودرز به همسر برادرم به نام سمیه تعرض کرده بود به همین دلیل با او در ساختمانی نیمه‌کاره قرار گذاشتم و بعد از اینکه وی را خفه کردم جسدش را در بیابان‌های رباط‌کریم دفن کردم.» پرونده بعد از تکمیل تحقیقات در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

 

دیروز نماینده دادستان در ابتدای جلسه محاکمه حسام، جرم این مرد را محرز خواند و اولیای‌دم نیز خواستار قصاص متهم شدند اما وقتی حسام در جایگاه قرار گرفت، اتهام قتل را انکار کرد و گفت حرف‌هایی که قبلا زده صحت ندارد. او حتی اظهارات برادرش را که گفته بود حسام بعد از اطلاع از ماجرای تعرض به سمیه مرتکب قتل شده، رد کرد و گفت بی‌گناه است.  در ادامه جلسه محاکمه، سمیه در جایگاه حاضر شد.

 

او گفت: «قبل از اینکه ازدواج کنم با گودرز آشنا شدم و او به من ابراز علاقه کرد اما مدتی بعد خبر داد با دختری دیگر ازدواج کرده است. از آن به‌بعد ١١سال از او خبر نداشتم تا این‌که وقتی به عنوان منشی برای یک پزشک کار می‌کردم گودرز به همان مطب آمد و مرا دید. از آن به‌بعد مرتب با من تماس می‌گرفت و یک‌روز وقتی کسی در مطب نبود به من تعرض کرد من بعد از آن ماجرا دچار افسردگی شدم و در نهایت ماجرا را ابتدا برای مادر و بعد شوهرم تعریف کردم البته نمی‌دانم چه‌کسی قتل را انجام داده است.»

 

در این هنگام قاضی به این زن گفت: «بررسی‌ها نشان می‌دهد بعد از ١١سال با گودرز تماس گرفتی و درخواست دوستی دادی.» متهم مدعی شد گوشی‌اش را گم کرده و احتمالا شخص دیگری با گودرز تماس گرفته است اما قاضی گفت چطور ممکن است یابنده گوشی هم منشی یک‌پزشک باشد. ضمن اینکه شما موضوع گم‌شدن گوشی را گزارش نداده بودی. زن جوان پاسخی به این ابهامات نداد. به این ترتیب جلسه محاکمه به پایان رسید و هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------