جوان 19 ساله قربانی سرعت غیرمجاز شد (+عکس)



وی اضافه کرد: این خودرو بعد از برخورد با یک اصله درخت وسط بلوار قائم و شکستن آن سپس به علت بالا بودن سرعت واژگون شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: بر اثر واژگونی یکدستگاه خودروی سواری ال 90 در بلوار ارم شهر همدان راننده 19 ساله این خودرو جان باخت.

سرهنگ 'حسین طلایی' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حوالی ساعت 23 و 55 دقیقه شب گذشته (سه شنبه) یکدستگاه خودرو ال 90 که به سمت میدان قائم در حال تردد بود به علت بالا بودن سرعت دچار سانحه شد.

وی اضافه کرد: این خودرو بعد از برخورد با یک اصله درخت وسط بلوار قائم و شکستن آن سپس به علت بالا بودن سرعت واژگون شد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف


وی گفت: در این سانحه راننده 19 ساله این خودرو مجروح و به مرکز درمانی بعثت منتقل شد که به علت شدت جراحات وارد در بیمارستان جان باخت.

وی گفت: طبق نظر کارشناسان راهور و با توجه به اینکه خط ترمز این خودرو بیش از 40 متر بوده سرعت عامل اصلی بروز این سانحه گزارش شده است

وی یادآور شد: این دومین سانحه واژگونی است که در 10 روز گذشته در مسیرهای درون شهری این استان به علت تخطی از سرعت مطمئنه رخ داده است.

رییس پلیس راهور همدان گفت: داده های آماری گویای این است که 30 درصد سوانح درون شهری به علت تردد با سرعت غیرمجاز رخ می دهد و در زمان رانندگی با سرعت غیرمجاز شدت آثار مخرب سوانح نیز بیشتر می شود.

سرهنگ طلایی به رانندگان توصیه کرد: علاوه بر رعایت هشدارهای پلیسی و توجه به علایم راهنمایی و رانندگی از تردد با سرعت غیرمجاز در معابر درون شهری بپرهیزند.

40 درصد سوانح در 9 ماهه سالجاری در خیابان های اصلی، 35 درصد در بلوارها، 10 درصد در میادین، هشت درصد در تقاطع ها و مابقی در سایر معابر درون شهری این استان رخ داده است.

75 نفر در 9 ماه امسال در سوانح رانندگی درون شهری همدان جان باختند.
اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------