آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جنایت بعد از قرار اول/ زن نیمه‌ عریان با بسته شدن به درخت طعمه حیوانات وحشی شد + عکس



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

زن 26 ساله بعد از حمله شبانه مردی که تنها 1 روز از آشناییشان می گذشت ، اکنون دچار آسیب روانی شدیدی است.

شدبه گزارش باشگاه خبرنگاران ، "سوفیه لازل" نیمه خواب بود زمانی که مردی به نام " دنیل جانز" سرزده وارد خانه اش می شود و بعد از ضرب و شتم او در حالی که زن جوان را با موهایش روی زمین می کشد، او را به داخل ماشین می اندازد و شبانه او را به شکارگاهی متروکه می برد.
 
این مرد روانی سپس خانم " لازل" را به درختی می‌بندد و زن وحشت زده را مورد ضرب و شتم قرار می دهد ، به طور مکرر روی سرش سطل آب یخی می ریزد و شبانه او را در همان شکارگاه متروک با دستانی بسته رها می کند و طعمه حیوانات وحشی شود.
 
حانم " لازل" در حالی که بسیار وحشت زده بود سرانجام توانست به طرز معجزه آسایی دستان خود را باز کند و به مدت 1 ساعت در جاده ای متروک بدود تا خود را به محل امنی برساند.
 
این حمله خشونت آمیز زمانی اتفاق افتاد که این مرد و زن یک روز را  برای اولین ملاقات و آشنایی با یکدیگر سپری کرده بودند ، در حالی که این مرد روانی " جانز" مکرر به خانم " لازل برای داشتن رابطه جنسی اصرار می کرد.
 
خانم " لازل" از داشتن رابطه  جنسی امتناع ورزید و سپس به خانه خود برگشت و تلفن همراه خود را خاموش کرد.
 
خانم " لازل" به خبرگزاریها گفت : زمانی که صدای به هم خوردن چیزی به گوشم خورد ناگهان از خواب پریدم.این صدا مانند به هم کوبیدن در بود .بعد از آن صدای فریاد " جانز" را شنیدم در حالی که فریاد می زد" زن دروغگو کجایی"
 
او ادامه داد : از تخت خود پایین آمدم و " جانز" را دیدم در حالی که میله آهنی را در دستش گرفته بود و با آن تلویزیون را خرد می کرد، به من حمله کرد ، در حالی که  مرا با گرفتن موهایم روی زمین می کشید ، به داخل ماشینش پرتاب کرد و به سمت جاده ای که به شکارگاه مخوف و متروکه ای منتهی میشد، رانندگی کرد.
 
زن جوان که اکنون از آسیب روانی حاصل از این حادثه رنج می برد در ادامه بیان کرد : او دستمان مرا به درختی گره می زد و من را مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار داد و چند سطل آب یخ را روی سرم ریخت و در حالی نیمه‌ عریان بودم رها شدم تا طعمه حیوانات شوم.
 
خانم " لازل"  گفت : شب تاریکی بود. هیچ خانه یا چراغی آن اطراف نبود. در حالی که بسیار وحشت زده بودم و صدای گرگ‌های گرسنه را می‌شنیدم که هر لحطه به من نزدیکتر می‌شود، با سختی دستان خود را باز کرده و تا انجایی که میتوانستم به مدت 1 ساعت در ان جاده متروک دویدم تا به جای امنی رسیدم.
 
"جانز" سرانجام بعد از 2 هفته فرار از چنگ پلیس، هفته گذشته دستگیر و محاکمه شد.
 
دادگاه انگلیس این مرد روانی را اتنها برای 2 سال زندانی کرد. در حالی که به عقیده بسیاری این حکم ناعادلانه ای است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------