خودکشي مرد جوان پس از قتل همسرش



مرد ۳۰ ساله اي پس از قتل همسرش، خود را از طبقه سوم يک مجتمع آپارتماني در مشهد پايين انداخت و پس از انتقال به بيمارستان جان سپرد.

به گزارش خراسان، ظهر روز گذشته ماموران کلانتري کاظم آباد در پي تماس شهروندان مبني بر قتل زن جوان در خيابان آزادي ۱۰۷ بلافاصله به محل حادثه عزيمت کردند و با حفظ صحنه در حالي مراتب را به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند که زن ۲۲ ساله اي به طور نشسته به قتل رسيده و آثار ۱۰ ضربه شيء نوک تيز نيز بر سر و بدنش نمايان بود.

 

بستگان مقتول که با شنيدن اين خبر به محل حادثه آمده بودند همسر ۳۰ ساله زن جوان را به عنوان متهم به قتل معرفي کردند که در همين حال مرد مذکور با شنيدن اين جملات به طبقه سوم مجتمع آپارتماني فرار کرد و از پنجره بالکن خود را روي خودروي پليس انداخت.

 

ماموران انتظامي بلافاصله او را به بيمارستان طالقاني رساندند، اما او به دليل عوارض ناشي از سقوط جان باخت و بدين ترتيب ماجراي اين پرونده جنايي پيچيده تر شد. گزارش خراسان حاکي است: بررسي هاي «قاضي سيدجواد حسيني» در محل حادثه (طبقه همکف مجتمع مسکوني) بيانگر آن بود که زوج جوان از قبل دچار اختلافات خانوادگي بودند به طوري که زن ۲۲ ساله پس از ۳ ماه قهر از حدود ۲۰ روز قبل به منزلش بازگشته بود.

 

بنابراين گزارش، در حالي که مقتول پسر 1.5 ساله شيرخواره اي نيز داشت دختر ۷ ساله او در اين هنگام از مدرسه به منزل بازگشت و به قاضي شعبه ۸۱۱ دادسراي مشهد گفت: ديشب وقتي از مجلس عروسي بازگشتيم پدر و مادرم با يکديگر دعوا کردند و پدر، مادرم را با لگد زد اما صبح پدرم در حال خوردن چاي بود که من به مدرسه رفتم.

 

در همين حال برخي همسايگان نيز از مشاجره زوج جوان ساعاتي قبل از وقوع قتل خبر دادند. به گزارش خراسان، مرد ۳۰ ساله قبل از اقدام به خودکشي به ماموران انتظامي حاضر در محل گفت: من قصد داشتم سر کار بروم اما چون کاري پيدا نکردم دوباره به منزل بازگشتم و با جسد خون آلود همسرم روبه رو شدم! بنابراين گزارش، در حالي «قاضي حسيني» وارد تاريک خانه اين پرونده جنايي شده است که همسر مقتول مدعي بود او همسرش را نکشته است. بررسي هاي بيشتر با انتقال جسد به پزشکي قانوني ادامه يافت.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------