آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کشف حدود 2 کیلو تریاک از معده یک مسافر در یزد!



جانشین فرمانده انتظامی استان نیز از کشف 192 کیلو موادمخدر و دستگیری هشت تن از سوداگران مرگ توسط پلیس استان خبر داد.

ماموران پلیس شهرستان اردکان استان یزد در بازرسی از یک مسافر اتوبوس، موفق شدند یک کیلو و 800 گرم تریاک را به صورت جاساز از معده وی کشف کنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد کمالی، فرمانده انتظامی اردکان اظهار کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر اردکان هنگام کنترل خودروها، یک دستگاه اتوبوس که از مسیر کرمان به تهران در حال تردد بود را برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی بدنی یکی از مسافران اتوبوس به نام "د.ح" 30 ساله، تعداد 177 بسته تریاک را به وزن یک کیلو و 800 گرم به صورت بلع شده در معده وی، کشف کردند. متهم به همراه پرونده مربوطه تحویل مقامات قضائی شد.

سرهنگ عطاءالله احمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان نیز از کشف 192 کیلو موادمخدر و دستگیری هشت تن از سوداگران مرگ توسط پلیس استان خبر داد.

وی افزود: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس شهرستان مهریز با همکاری عوامل دسته رزمی شهید شاهدی از ورود یک محموله موادافیونی به سمت یزد مطلع شد. ماموران در یک عملیات ضربتی ضمن دستگیری هشت تن از قاچاقچیان که به صورت کوله باری اقدام به حمل موادمخدر می کردند، 192 کیلو تریاک و حشیش را از آنها کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد یادآور شد: پلیس استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 20 تن انواع موادمخدر را کشف کرده است. 

اخبار حوادث - ایسنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------