آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

عملیات 125 برای خارج کردن دست کارگر جوان از یک دستگاه ساختمانی



اخبار,اخبار حوادث ,سازمان آتش نشانی

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گیر کردن دست کارگر جوان در داخل دستگاه شیار کن و مجروحیت شدید وی خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این حادثه گفت: در ساعت 10 و 57 دقیقه صبح امروز در پس تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی از حادثه گیر کردن دست یک کارگر در داخل دستگاه در یک ساختمان در حال ساخت مطلع شدند و بلافاصله دو ایستگاه ‌آتش نشانی عازم محل حادثه در فرمانیه خیابان عسگریان شدند.

ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در یک ساختمان در حال ساخت یک کارگر 23ساله به هنگام کار با دستگاه شیار کن دست چپش گیر می‌کند که بلافاصله با حضور آتش‌نشانان و عوامل اورژانس برای خارج کردن دست به مراکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد:‌ با هماهنگی آتش‌نشانان یک تیم آتش نشانی در بیمارستان مستقر شده بود که در حضور کادر پزشکی دست کارگر 23ساله (ایرانی) را خارج کردند و برای ادامه درمان تحویل  پزشکان شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------