اتهام دخترربایی 24 روز پیش از اعدام یک شرور



اخبار,اخبار حوادث ,آدم ربایی

 

یک شرور 24 روز پیش از اعدام در برابر ادعای دخترربایی از خانواده همسایه‌شان قرار گرفت.

این شرور که مهدی معروف به سرهنگ است و بدنش خالکوبی دارد، چندماه پیش با شکایت دختری جوان به خاطر آدم‌ربایی و شکنجه از زندان به شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 احضار شد.

«مهدی سرهنگ» دیروز در برابر بازپرس نصرتی هرگونه دخالت در آدم‌ربایی و شکنجه را به گردن نگرفت. در برابر این ادعاها، دختر جوان گفت: اسفندماه سال گذشته در حالی که سوار بر خودرویم و در خیابان اقبال در حال حرکت بودم تا به خانه‌مان بروم در ترافیک ماندم.

 

همزمان مهدی را دیدم، وی بچه محل مان است و همه از او می‌ترسند ناگهان سمت خودرویم آمد و در را باز کرد و مرا از پشت فرمان به صندلی کناری هل داد و خودش پشت فرمان نشست و به حرکت درآمد.


چون از او خیلی می‌ترسیدم سکوت کردم و دقایقی بعد وی مرا به خانه‌شان برد و به مدت چهار شبانه‌روز آنجا زندانی‌ام کرد و در این مدت مرا شکنجه می‌داد. وی طلاهایم را از من گرفت تا اینکه توانستم از دستش فرار کنم. وقتی به خانه رفتم و برای مادرم گفتم که این مدت در اسارت مهدی بوده‌ام و همه طلاهایم و 200 هزار تومان پولم را از من گرفته است مادرم شوکه شد اما برای حفظ آبرو و ترس از مهدی شکایت نکردم تا اینکه چندماه پیش همسایه‌ها مرا مجبور کردند از او شکایت کنم.


مهدی وقتی ادعاهای دختر آشنا را شنید به بازپرس پرونده گفت: این دختر در محل مان به کماندو معروف است و اعتیاد شدیدی به شیشه دارد، او همیشه برای کشیدن شیشه و خرید آن به خانه‌مان می‌آمد. روز حادثه نیز مادر و برادر بزرگش وی را به خانه‌مان آوردند تا من از او نگهداری کنم و اجازه ندهم شیشه بکشد چرا که خانواده‌اش قادر به مهار وی نبودند، من نیز او را در خانه حبس کردم.

 

باور کنید من دزد نیستم و سرقت طلاهایش را به من تهمت می‌زند چرا که وی می‌داند من 24 روز دیگر اعدام می‌شوم و دنبال این است پولی به دستش برسد. در صورتی که من در آن مدت که وی در خانه‌ام بود کوچک‌ترین بی‌احترامی‌ای به او نکردم حتی یک سال پیش وی با من سه خودروی مزدا سرقت کرد اما برای اینکه او به زندان نیفتد خودم جرم را به تنهایی گردن گرفتم، این در حالی بود که وی مثل آب خوردن در خودروهای مزدا را باز می‌‌کرد.


مهدی سرهنگ در پاسخ به سؤال خبرنگار شوک که چرا به اعدام محکوم شده است، گفت: یک سال پیش من و دوستم را به خاطر آدم‌ربایی دستگیر کردند و از سوی قاضی دادگاه من و دوستم مفسد فی‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شدیم. پرونده ما برای تأیید به دیوانعالی عالی کشور رفت و حکم تأیید شد و قرار است که 24 روز دیگر اعدام شوم. حتی در زندان دو بار دست به خودکشی زدم اما نجاتم دادند، دیگر از این زندگی خسته شده‌ام و می‌خواهم راحت شوم.


شب گذشته نیز در بازداشتگاه پلیس آگاهی دو تا تیغ خوردم تا خودکشی کنم اما نشد.


وی ادامه داد: ‌این زن از وقتی متوجه شده است که من در آستانه اعدام قرار دارم برای اینکه مالی به دست آورد به من تهمت آدم‌ربایی می‌زند، این در حالی است که خودش شیشه‌ای است و پرونده‌های متعدد کیفری در کارنامه‌اش دارد.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------