ادعای عجیب مرد همسرکش پیش از مرگ خودخواسته



مرد ۳۰ ساله‌ای پس از قتل همسرش، خود را از طبقه سوم یک مجتمع آپارتمانی در مشهد پایین انداخت و به کام مرگ فرو رفت، این مرد به پلیس گفت قاتل نیست سپس خود را به پایین پرتاب کرد.

ظهر شنبه مأموران کلانتری کاظم‌آباد در تماس‌هایی در جریان قتل زن جوانی در خیابان آزادی قرار گرفتند، بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند و دیدند زن ۲۲ ساله‌ای با ضربات چاقو به قتل رسیده است.


بستگان این زن که با شنیدن ماجرای قتل خود را به صحنه رسانده بودند همسر ۳۰ ساله زن جوان را قاتل معرفی کردند که همزمان این مرد با شنیدن این جملات به طبقه سوم مجتمع آپارتمانی فرار کرد و از پنجره بالکن خود را روی خودروی پلیس انداخت.

 

مأموران پلیس بلافاصله مرد جوان را به بیمارستان طالقانی رساندند، اما وی به دلیل عوارض ناشی از سقوط جان باخت. بررسی‌های قاضی «سیدجواد حسینی» در محل حادثه که طبقه همکف مجتمع مسکونی بود نشان داد که زوج جوان از مدت‌ها پیش دچار اختلافات خانوادگی بوده به‌طوری که زن ۲۲ ساله پس از سه ماه قهر از حدود ۲۰ روز پیش به خانه‌اش بازگشته بود.


بنابراین گزارش، در حالی که پسر 5/1 ساله شیرخواره این زوج در خانه بوده و دختر هفت ساله‌اش در مدرسه به‌سر می‌برد این جنایت رخ داد. این دختربچه به قاضی شعبه ۸۱۱ دادسرای مشهد گفت: دیشب وقتی از عروسی برگشتیم پدر و مادرم با هم دعوا کردند و پدرم، مادرم را با لگد زد اما صبح پدرم در حال خوردن چای بود که من به مدرسه رفتم. در همین حال برخی همسایگان نیز از مشاجره زوج جوان ساعاتی پیش از وقوع قتل خبر دادند.


مرد ۳۰ ساله پیش از اقدام به خودکشی به مأموران انتظامی حاضر در محل گفت: من قصد داشتم سر کار بروم اما چون کاری پیدا نکردم دوباره به خانه بازگشتم و با جسد خون آلود همسرم روبه رو شدم!


بنابر این گزارش، باتوجه به آخرین ادعای شوهر قربانی پیش از اقدام به خودکشی تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------