آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

انتقام گیری مرگبار از پیرمرد 75 ساله/ متهم: مقتول فرزندم را مورد آزار و اذیت قرار داده بود



مرد جوانی که برای انتقام دست به جنایت زده بود صبح امروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سوم اردیبهشت سال 90 ماموران کلانتری 113 شهر زیبا در جریان وقوع یک جنایت قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. با حضور ماموران مشخص شد که مردی 75 ساله به نام حسین با ضربه گلوله جان خود را از دست داده است. 
 
بنابراین تحقیقات در این خصوص آغاز شد و در نهایت قاتل خیلی زود دستگیر شد. این مرد با اعتراف به قتل حسین در خصوص انگیزه خود از این جنایت به ماموران گفت: مقتول دو سال پیش به بهانه تعمیر دوچرخه پسرم را به جایی خلوت کشانده و به او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. برای همین خیلی عصبانی بودم و از روی کینه و انتقام تصمیم به کشتن این مرد گرفتم.
 
با اعتراف متهم پرونده پس ازز صدور کیفرخواست به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. در جلسه محاکمه این مرد که صبح امروز در شعبه 113 دادگاه کیفری برگزار شد، اولیای دم تقاقضای قصاص کردند. متهم نیز در دفاع از خود باز هم همان حرف های گذشته را تکرار کرد و به هیات قضایی گفت: قتل را قبول دارم. اما چون به پسر 14 ساله ام را مورد ازار و اذیت قرار داده بود، می خواستم از او انتقام بگیرم.
 
در پایان این جلسه نیز هیات قضایی وارد شور شدند و تا رای نهایی در خصوص این پرونده را صادر کنند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------