حکم اعدام سارق مسلح گلپايگان به زودي اجرا مي شود



به زودي حکم اعدام سارق مسلح حادثه گلپايگان در ملاء عام و در شهرستان گلپايگان اجرا خواهد شد.

رئيس کل دادگستري استان اصفهان در گفت وگو با ميزان، اظهار کرد: سارقان مسلحي که در ۶ دي امسال با نيروهاي انتظامي در شهرستان گلپايگان درگير شدند داراي سابقه ۱۰ فقره سرقت مسلحانه بودند.

خسروي وفا خاطرنشان کرد: در ۶ دي امسال مأموران انتظامي شهرستان گلپايگان به حضور سارقان مسلح سابقه دار در شهر پي بردند و با آن ها درگير شدند که در اين درگيري ۳ نفر از مأموران نيروي انتظامي به شهادت رسيدند و دو فرد عادي و يک نفر از اشرار نيز کشته شدند.

 

وي افزود: پس از درگيري در شهرستان گلپايگان، دو نفر از سارقان متواري شدند، اما با پيگيري هاي مأموران و سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره اطلاعات استان، در ۱۱ دي محل اختفاي اين ۲ سارق در فولادشهر شناسايي شد.

 

دو سارق دوباره با مأموران درگير شدند و يک نفر ديگر از آن ها در اين درگيري به هلاکت رسيد و نفر دوم نيز دستگير شد. خسروي وفا گفت: با پيگيري هايي که انجام شد به سرعت پرونده از دادسرا وارد دادگاه انقلاب شد و در دادگاه انقلاب به اتهام محاربه و افساد في الارض حکم اعدام وي صادر شد.

 

وي اذعان داشت: در ديوان عالي کشور حکم صادر شده در مورد اعدام سارق مسلح مورد تاييد قرار گرفت و بر اساس حکم صادره اعدام اين فرد قطعي شده است. رئيس کل دادگستري استان اصفهان گفت: به زودي حکم اعدام سارق مسلح حادثه گلپايگان در ملاءعام و در شهرستان گلپايگان اجرا خواهد شد.

اخبار حوادث - خراسان

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------