دردسر وسوسه دزدی پسر نوجوان از باشگاه ورزشی



پسر نوجوانی که در باشگاه بدنسازی به کمد یکی از ورزشکاران دستبرد زده بود وقتی به‌سر قرار رفت خود را در محاصره پلیس دید. دزد 17 ساله می‌گوید تسلیم وسوسه ناگهانی شده وگرنه تا آن لحظه هیچ‌گاه به فکر سرقت نبوده است.

28 بهمن‌ماه سال‌جاری پسر جوانی راهی کلانتری 133 شهر زیبا شد و از سرقت تلفن همراه و پول‌هایش در باشگاه بدنسازی پرده برداشت. وی به مأموران گفت: ساعت 3 بعدازظهر به باشگاه بدنسازی در بلوار فردوس رفتم و مثل همیشه وسایلم را در کمد گذاشتم تا تمرین‌هایم را شروع کنم، پس از پایان ورزش وقتی به سمت کمد لباس‌هایم رفتم تا آماده شوم در کمال ناباوری دیدم تلفن همراه و پول‌هایم سرجایشان نیست و به سرقت رفته و هرچه پرس‌وجو کردم کسی پاسخگو نبود.  با ادعاهای حسام 27 ساله رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.


تحقیقات پلیسی نشان ‌داد این سرقت از سوی یکی از کسانی که در باشگاه ورزشی کار می‌کند صورت گرفته است به همین خاطر پلیس به شناسایی دزد باشگاه دست زد.


از سوی دیگر حسام که متوجه شده بود دزد تلفن همراهش از برنامه‌های اینترنتی استفاده می‌کند پلیس را در جریان قرار داد و با همکاری مأموران با دزد یک قرار گذاشت.


4 بهمن‌‌ماه سال‌جاری حسام در برنامه لاین به دزد جوان پیام داد و گفت برای پرداخت بدهی باید او را ببیند تا پولش را پرداخت کند، با همین شگرد دزد به محل قرار که روبه‌روی باشگاه ورزشی بود رفت و در دام پلیس افتاد.

 

با دستگیری دزد نوجوان پرونده برای رسیدگی به دادسرای ناحیه 29 نوجوانان تهران ارسال شد.  پرهام 17 ساله که غافلگیر شده بود ابتدا اظهار بی‌گناهی ‌کرد ولی وقتی با مدارک پلیسی روبه‌رو شد سرانجام لب به اعتراف گشود و به بازپرس مشفق از شعبه اول دادسرا گفت: بعد از مدرسه به باشگاه رفتم وقتی دیدم حسام وسایلش را در کمد می‌گذارد ناگهان چشمم به تلفن همراه و کیف پولش افتاد، از آنجایی که به پول نیاز داشتم وسوسه شدم و با استفاده از کلید خودم کمد کناری‌ام را که برای حسام بود باز کردم و پیش از آمدن او از باشگاه بیرون رفتم. 

 

وی با ابراز پشیمانی ادامه داد: هرگز دوست نداشتم دست به این سرقت بزنم و دزد شوم ولی در یک لحظه وسوسه شدم و دست به این کار زدم و خیلی پشیمانم. بنابر این گزارش، با اعترافات دزد نوجوان و اظهار پشیمانی‌ وی، حسام شکایتش را پس گرفت و با دریافت تلفن همراه رضایت داد.


بازپرس مشفق در مورد این پرونده به شوک گفت: افراد باید نهایت دقت را در حفظ و نگهداری تلفن همراهشان داشته باشند و عکس‌های خصوصی و فیلم‌های خانوادگی‌شان را در تلفن همراه خود نگه ندارند چرا که احتمال سرقت یا گم‌شدن این وسیله وجود دارد و بیشتر افرادی که تلفن همراهشان دزدیده می‌شود نگران حافظه موبایل و عکس‌های شخصی‌شان هستند که در دسترس غریبه‌ها قرار می‌گیرد.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------