راز قتل پدر در چاه خانه روستایی



راز گم‌شدن پدر در عمق چاه خانه روستایی نهفته بود.

اسماعیل 53 ساله و حاصل زندگی او و همسرش «مریم» پنج پسر و دو دختر بود.

 

اسماعیل از همان دوران جوانی اختلاف زیادی با اعضای خانواده اش داشت.


اختلاف‌های خانوادگی او و همسر و بچه‌هایش روز به روز بغرنج تر می‌شد. تنها مونس همسرش مریم، پسرانش و دو دختر 6 و 27 ساله‌اش بودند.


آنها نمی‌دانستند باید چه کار کنند تا اینکه شب هفتم دی ماه امسال مریم و دو پسرش با اسماعیل درگیر شدند. با اوج گرفتن این نزاع خانوادگی، آنها پدر خانواده را با ضربه میله آهنی به سرش به قتل رساندند.


پدر بر اثر اصابت این ضربه به سرش نقش زمین شد و جان خود را از دست داد. سایه شوم وحشت بر سر خانه روستایی افتاده بود و پسران جوان مشغول حفر چاله‌ای سه متری داخل حیاط خانه شدند.


آنها پدر را در تاریکی شب داخل حیاط خانه مسکونی‌شان دفن کردند. صبح روز بعد دو پسر جوان، گم شدن پدر خود را به پلیس اعلام کردند.


در پی این گزارش، کارآگاهان شهر مرزی خواف در شرق کشور تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند اما هیچ اثری از پدر 53 ساله نبود.

 

تا اینکه پس از گذشت یک ماه از زمان گم‌شدن اسماعیل، سرنخ‌هایی به‌دست پلیس رسید مبنی بر اینکه در یکی از دعواهای خانوادگی یکی از پسران اسماعیل برادرش را تهدید کرده که تو را نیز مثل پدر می‌کشم.


کارآگاهان بلافاصله با مقام قضایی هماهنگی‌های لازم را به‌عمل آوردند و پسر جوان خانواده دستگیر شد و برادرش اکبر که در این درگیری زخمی شده بود به بیمارستان امدادی مشهد انتقال یافت.


 مهدی پسر 23 ساله خانواده که در برابر شواهد موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید در اعترافاتی تکان‌دهنده به قتل پدر با مشارکت مادر و برادرش اعتراف کرد.


در پی این اعترافات، قاضی شریفی دستور دستگیری مادر 44 ساله و پسر 22 ساله‌اش را داد.


جسد نیز با حضور مقام قضایی از عمق سه متری زمین در خانه‌شان واقع در روستای مژن‌آباد خارج و به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات تخصصی پلیس آگاهی خواف با هدایت سرهنگ محمد یزدانی در پیگیری این پرونده و روشن شدن ابعاد پنهان آن ادامه دارد.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------