آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

دستگیری متهمی که مرده بود!



اخبار,اخبار حوادث,توزیع مواد مخدر

 

عامل توزیع مواد مخدر در گالیکش استان گلستان که به نقل از گفته های خانواده اش دو سال پیش فوت کرده بود با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ غلام رضایی، فرمانده انتظامی گالیکش گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری مأموران پلیس آگاهی خراسان شمالی طی یک عملیات موفق به شناسایی و دستگیری یکی از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر شدند.

وی افزود: «فریدون» 30 ساله که دو سال پیش به اتهام حمل و خرید و فروش مواد مخدر دستگیر و به زندان منتقل شده بود هنگام مرخصی از زندان متواری و دیگر به زندان مراجعت نکرده بود.

این مقام انتظامی گفت: مأموران با اطلاع از متواری شدن متهم با هماهنگی مراجع قضایی به درب منزل وی مراجعه کردند که خانواده متهم با ارائه مدارک و مستندات اعلام کردند فرد مورد نظر به دلیل بیماری فوت کرده است.

سرهنگ رضایی افزود: پس از مدتها و در پی اظهارات ضد و نقیض خانواده متهم مأموران دریافتند وی زنده بوده و هم اکنون در یکی از شهر های استان خراسان شمالی زندگی می کند.

فرمانده انتظامی گالیکش با اشاره به تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی با مراجع قضایی خاطر نشان کرد: مأموران به محل اختفاء وی مراجعه و با همکاری مأموران پلیس آگاهی خراسان شمالی طی یک عملیات موفق به دستگیری وی شدند.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------