بن‌بست در پرونده سرقت ۶ کیلو طلا



اخبار,اخبار حوادث , سرقت

 

همزمان با گذشت یک سال از دستبرد سارقان به طلافروشی در رامسر و سرقت شش کیلو طلا، قاضی پرونده برای شناسایی و دستگیری سارقان از مردم کمک خواست.

به گزارش جام جم، مرد طلافروش ساعت 13، بیست و پنجم مهر سال گذشته، پس از استراحتی کوتاه از خانه به مغازه بازگشت. زمانی که عقربه های ساعت 13 و 5 دقیقه را نشان می داد، دو مرد که کیسه ای آبی رنگ در دست یکی از آنها بود به عنوان مشتری وارد مغازه شدند. مرد طلافروش به محض دیدن این دو نفر متوجه شد آنها هفته پیش هم برای خرید طلا آمده بودند اما به دلیل این که پولشان کافی نبود، مغازه را ترک کرده بودند.

یکی از آنها به سمت پیشخوان رفت و ناگهان گوشی تلفن همراه خود را به آن سوی پیشخوان انداخت. مرد طلافروش خم شد تا گوشی تلفن همراه را از زمین بردارد، اما وقتی بلند شد، ضربه محکمی به سرش خورد و نقش بر زمین شد. او بسختی از جایش بلند شد که در همین موقع دو مشتری با چوب و پنجه بوکس او را بشدت مجروح کردند.

مرد مجروح پس از یک ساعت بهوش آمد و متوجه شد سارقان دست و پای او را بسته اند و تمام طلاها سرقت شده است. با ناله های مرد طلافروش اهالی متوجه ماجرا شده و به کمک او آمدند. با حضور ماموران در محل مشخص شد سارقان تجهیزات دوربین های مداربسته را هم با خود برده اند.

طلافروش که از این حادثه جان سالم به در برده بود در پلیس آگاهی شهرستان رامسر استان مازندران حاضر شد و در اظهاراتش به افسر پرونده گفت: دو مرد که پیش از این به عنوان مشتری به مغازه ام آمده بودند به این سرقت دست زده اند و طلاهای مغازه ام را که شش کیلو گرم بود به سرقت برده اند.

با ثبت اظهارات طلافروش، کارآگاهان پلیس آگاهی همزمان با شروع عملیات دوباره در محل حادثه حاضر شدند و این بار به بازبینی دوربین های مداربسته مغازه های اطراف طلافروشی پرداختند و توانستند تصاویری را که این دوربین ها از ورود سارقان به مغازه طلافروشی ثبت کرده بودند به دست بیاورند.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری این دو سارق جواهرفروشی با گذشت یک سال از وقوع حادثه با بن بست روبه رو شده، امیرحسین رضایی نژاد، دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامسر درخواست کرد عکس متهمان در روزنامه جام جم چاپ شود تا چنانچه کسانی که از هویت یا مخفیگاه این دواطلاع دارند. موضوع را به پلیس اطلاع بدهند.
اخبار حوادث - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------